Feedbacksysteem non-actief

Jurgen

Active member
Marjolein:
@Jurrie: de reden dat het weggehaald is is een paar dagen geleden al gepost, lees dat even terug dan
wink.gif


Ja, dat er teveel slechte feedbacks werden gemaakt. Dan bestraffen ze die toch gewoon?
 

Ruben

New member
Lees dan eens goed man, je trekt conclusies terwijl je totaal geen verstand van zaken hebt.
 

Jesse

New member
Ze hadden geen tijd/zin om steeds al die dingen te controleren en het werd oncontroleerbaar.

Ze vonden het niet kunnen dat negatieve feedbacks werden gegeven (onterecht) en daarom hebben de beheerders besloten het erruit te halen.

Hierover valt geen discussie te beginnen wat de beheerders doen kunnen wij niet veranderen namelijk
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Het IS gewoon niet te controleren, heeft niks met willen, zin of tijd te maken, het KAN gewoon niet.

Persoon A zegt dat hij een layout heeft gestuurd, persoon B zegt dat hij hem niet heeft gehad. Wij mogen gaan uitzoeken wie nu de waarheid spreekt.
Ander voorbeeld.
Persoon A geeft een wallie aan persoon B. Persoon B klaagt dat er geen geld meer op staat, terwijl persoon A zegt dat persoon B dat er af heeft gehaald....

Het valt gewoon niet te controleren.
 
L

Lennard

Guest
Nicknl:
Maybe dat het wel is uitgeschakeld maar dat er wel komt te staan onder je forum posts hoevel + en - feedbacks die persoon heeft?

?
 
L

Lennard

Guest
Dan schakel je dat ook in, maar dat je niet meer kan geven.
Nu vind ik handelen onveilig.
 

Shadowninja

New member
Lennard:
Het IS gewoon niet te controleren, heeft niks met willen, zin of tijd te maken, het KAN gewoon niet.

Persoon A zegt dat hij een layout heeft gestuurd, persoon B zegt dat hij hem niet heeft gehad. Wij mogen gaan uitzoeken wie nu de waarheid spreekt.
Ander voorbeeld.
Persoon A geeft een wallie aan persoon B. Persoon B klaagt dat er geen geld meer op staat, terwijl persoon A zegt dat persoon B dat er af heeft gehaald....

Het valt gewoon niet te controleren.


Kan er in zon geval gewoon geen feedback worden gegeven? Als iemand heel veel goede feedback heeft zie je ook wel dat diegene betrouwbaar is.
 

Lennard

Active member
Shadowninja:

Lennard:
Het IS gewoon niet te controleren, heeft niks met willen, zin of tijd te maken, het KAN gewoon niet.

Persoon A zegt dat hij een layout heeft gestuurd, persoon B zegt dat hij hem niet heeft gehad. Wij mogen gaan uitzoeken wie nu de waarheid spreekt.
Ander voorbeeld.
Persoon A geeft een wallie aan persoon B. Persoon B klaagt dat er geen geld meer op staat, terwijl persoon A zegt dat persoon B dat er af heeft gehaald....

Het valt gewoon niet te controleren.


Kan er in zon geval gewoon geen feedback worden gegeven? Als iemand heel veel goede feedback heeft zie je ook wel dat diegene betrouwbaar is.

Nouja, als persoon B een negatieve onterechte feedback aan A geeft dan wil A die weg hebben. Er wordt dan van ons verwacht dat wij even weten wie er de waarheid spreekt, en dat kan dus niet.

@ Nicknl: Dat heeft geen zin, zon systeem heeft alleen maar zin als je nieuwe feedbacks toe kunt voegen en je kunt verdedigen (= feedback laten weghalen).
 
L

Lennard

Guest
nee als je gewoon nu laat tonen wat iedereen heeft en het systeem uitschakeld
= Wij tevreden
= Jullie tevreden
wij kunnen gewoon goed handelen met de personen die wij vertrouwen.
Scammers hebben nu vrij spel
 

Sjoerd

Active member
Nicknl:
nee als je gewoon nu laat tonen wat iedereen heeft en het systeem uitschakeld
= Wij tevreden
= Jullie tevreden
wij kunnen gewoon goed handelen met de personen die wij vertrouwen.
Scammers hebben nu vrij spel
En de nieuwe leden die gewoon kunnen handelen zonder te scammen? Hun buitensluiten omdat ze geen feedbacks hebben?
sadley.gif
 
L

Lennard

Guest
nee, ik handel ook wel met mensen die geen feedbacks hebben, maar ik heb beminste zekerheid als ik zie dat ze 10 min feedbacks hebben of whatever like nickhessels ofzo

die heeft 5x iemand opgelicht met runescape account
 

Erwin

New member
ik vind het eigelijk wel jammer dat het weg is want ik had vele feetbacks en vond het makkelijk om te zien of mensen eerlijk waren want in alle profielen nazoeken of ze scammen vind ik erg lastig
cry.gif


hoop dat het weer terug kom
sadley.gif


maar ik snap jullie wel dat je het weg doen omdat andere steeds zeurden maar voor de gebreukers die dat niet deden is het wel jammer(net als ik
sadley.gif
)
 

Marjolein

Miss Marjolein
Nicknl:
nee als je gewoon nu laat tonen wat iedereen heeft en het systeem uitschakeld
= Wij tevreden
= Jullie tevreden
wij kunnen gewoon goed handelen met de personen die wij vertrouwen.
Scammers hebben nu vrij spel

=wij niet tevreden
=nieuwe gebruikers zeer ontevreden > want die kunnen ten slotte geen feedbacks meer verdienen en blijven altijd op 0 staan...lijkt me niet echt eerlijk hè? Dus gewoon iedereen op 0.
 
L

Lennard

Guest
willen jullie ofzo dat er nog meer scam komt?
als ik nu iemand scam komt niemand het te weten. en je mag ook geen topic maken over die persoon omdat dat zwart maken heet. jezus waar gaan we heen?
 

Lennard

Active member
Je doet net alsof het onze keuze is dat het systeem weg is.



[SIZE= 60px]ER IS GEEN KEUZE[/SIZE]


Er is geen beter idee, en aangezien het zo niet verder kan..... kan het dus helemaal niet verder, en daarom is het eruit.
Goede ideeën zijn welkom, maar dingen als "we laten lekker de feedback die iedereen nu heeft zoals het is, en nieuwe mensen hebben enorm pech want die doen het maar zonder feedbacks". Btw, dan zou je alsnog kunnen scammen omdat er geen nieuwe negatieve feedbacks bij kunnen komen.

Het systeem komt terug als er een goed idee is hoe we valse feedbacks kunnen tegengaan. Dat idee is er niet, dus de conclusie lijkt me vrij duidelijk.
 
L

Lennard

Guest
Ik idee hebben.
je kan alleen goeie feedbacks geven. als een deal slecht is gegaan doe je niks en als die goed is gegaan doe je een positief feedback
 

Luukvdo

New member
Stel dat een scammer een goede deal doet en 10 slechte deals.
Er komt een lid dat niet weet dat die persoon een scammer is en die scamt hem, dan werkt het alsnog niet
 
Bovenaan