Feedbacksysteem non-actief

L

Lennard

Guest
dan kon ik kijken of die persoon veel goeie feedbacks had.
anders een groepje vrijwilligers die eerst alle min feedbacks controleerd (geen pb toegang)en als er te weinig bewijs is komt er geen - feedback
idee 3
groepje vrijwilligers als tussenpersoon
 

Erwin

New member
ik denk idd. dat er nu een paar scammers hun kans gaan grijpen want wie controleert nou alle profielen om te kijken of iemand scamt
 

Ruben

New member
Tsjonge jonge, er wordt echt niet helder nagedacht hier he. Mensen voorspellen de ondergang omdat het feedbacksysteem weg is? Even een herinnering terughalen: one2xs begon zonder feedbacksysteem, dit is er pas veel later bijgemaakt. Voor dat ging het ook prima.
Ideeën zoals "alleen maar positieve feedbacks" slaan toch ook nergens op, als je een beetje nadenkt kom je er toch achter dat dat niets oplost.
Als wij zon beslissing nemen kan je heus wel aannemen dat wij er goed over nagedacht hebben, als je écht een goed idee hebt kan je dat melden. Met berrichten zoals "wat een rotbeslissing" kunnen we helemaal niets mee.
 

Ruben

New member
De suggestie daarvoor heb jij zelf geplaatst, en je bent zelfs nog ingegaan op onze reactie in het vorige topic.
 

Rogier

New member
http://www.one2xs.com/threads/10438&p=2#148255

http://www.one2xs.com/threads/10499&p=1#149787


Astu
clown.gif
 

Robbert

New member
Mijn suggestie:
Feedbak terug > reporten niet terug
Bij een negatieve feedback die misschien niet klopt > gewoon laten staan, het controleren ervan is lastig

bij een negatieve feedback die nergens op slaat als ik vind jou niet aardig (wat niks met handelen te maken heeft) > feedback word gereport via ticket > feedback word verwijdert > user die hem heeft gegeven krijgt (wat mij betreft) 25% strafpercentage.

Er zitten natuurlijk wel wat haken en ogen aan enzo maargoed.

Het boeit me ook niet echt veel, zoveel handel ik niet.
 

Daf

New member
Het systeem was wel handig om te zien of iemand te vertrouwen is maar zo veel gezeur was het zowiezo niet waard en nu deze topic vol gezeur gaat ook echt niet helpen.
 

Jesse

New member
Banan:
Volgens mij gaan er nu nog meer mensen worden opgelicht
nooo.gif


Er valt geen discussie mogelijk, de beheerders hebben het besloten daar moeten we het mee doen
santabaard.gif


Op dat systeem vertrouwen is ook niet altijd het beste, maar het is toch ook niet erg als je een onterechte feedback hebt, dit zal iedereen dan ooit een keer krijgen en daardoor zullen mensen dit uiteindelijk ook gewoon over het hoofd zien.

Reporten hoeft van mij dus ook niet is alleen maar werk voor de beheerders, als ze het bij niemand zouden doen is er ook geen gezeur meer feedback systeem terug mensen kijken iets beter uit en voor de rest geen om kijk meer naar.

Desnoots een systeempje maken dat er onder het rode negatieve feedback icoontje een grijzige komt waar de ontvange persoon zijn verhaal over de aangevinkte feedback kan vertellen waarom hij onterecht zou zijn.
 

Jesse

New member
Misschien een idee om de feedbacks van voorheen in een topic te zetten (sticky), en die dan op slot kan iedereen terug kijken, naar toen ( ze kunnen niet meer gegeven worden) hebben sommige toch een extra hou vast.
 

Kligham

New member
Jesse:
Misschien een idee om de feedbacks voorheen in een topic te zetten (sticky) en die dan op slot kan iedereen terug kijken, naar toen en ze kunnen niet meer gegeven worden hebben sommige toch een extra hou vast.


Dit is nog geen slecht idee. Is niet zoveel werk me dunkt en idd handig voor degene die al wat gehandeld hebben.
 
Bovenaan