Knoppen van paginatie vergroten

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Zullen vast andere alternatieven voor die css zijn hoor Lennard.
Genoeg sites kunnen gewoon elke browser van een mobiel apparaat herkennen.


Lennard (link):
En bovendien wil de ene helft mobiel surfen houden zoals het nu is, en de andere helft wil grotere knoppen e.d.
Dus ik zoek liever een gulden middenweg die iedereen prima vindt dan dat ik tig verschillende versies en schakelaartjes en opties ga maken overal voor.
 
L

Lennard

Guest
Ja maar das onzin, dan moet je maar handmatig je user agent veranderen op je mobiel
emo.gif
...
Je zit op een mobiel en je denkt dat je een desktop hebt, wat een feest.
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Ja maar das onzin, dan moet je maar handmatig je user agent veranderen op je mobiel
emo.gif
...
Waarom moeten de mensen die grotere knopjes willen zich dan aanpassen en niet de mensen die zich hier aan storen?

In de internetwereld is het nu eenmaal een feit dat ELKE verandering in een layout de eerste dagen vol afgezeken wordt. Als ik nu met een nieuwe layout of wat dan ook kom dan is het eerst een week lang klagen en huilen en roepen dat de oude terug moet. Dat is met alles zo, van het omwisselen van 2 items in een menu tot het vergroten van paginanummertjes.

Na die afzeikperiode van een week ofzo vindt iedereen het best, en als ik het dan waag om het weer terug te zetten zoals het was dan krijg ik wéér een week gezeur.
Het is gewoon nooit goed; het is gewoon even wennen en dan vindt iedereen dit prima.
En zo niet dan sta ik open voor kritiek, maar alles maar afkraken met "het oude was prima" slaat natuurlijk nergens op, want dan kun je niks veranderen.

Samenvatting: je mag het lelijk vinden, maar geef dan aan hoe het mooier kan, en hou daarbij óók rekening met de mensen die mobiel surfen en voor wie dit een stuk handiger is.
 

Lennard

Active member
Jponsen (link):
Wat misschien wel mooier zou zijn, is om met een border-radius te werken?
smile.gif

Kijk, hier heb ik wat aan inderdaad.
Ga ik er in zetten, thanks.


Nicknl (link):
Mjap waarom ga ik eigenlijk ook in discussie ...
emo.gif

Ja waarom zou je ook, want ik luister natuurlijk nooit naar leden en doe nooit wat ze vragen.
emo.gif
 

Yorrick

Active member
Het zijn maar pagina-knoppen.. Ik vond de oude ook mooier, gewoon even wennen. Deze hebben precies dezelfde functie alleen ziet het er anders uit.. Gaan we daar nou een drama van maken
emo.gif
?
Als deze knoppen beter zijn dan de oude, mogen ze lekker blijven, er zijn alleen maar voordelen bij gekomen..
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):

Jponsen (link):
Wat misschien wel mooier zou zijn, is om met een border-radius te werken?
smile.gif

Kijk, hier heb ik wat aan inderdaad.
Ga ik er in zetten, thanks.


Nicknl (link):
Mjap waarom ga ik eigenlijk ook in discussie ...
emo.gif

Ja waarom zou je ook, want ik luister natuurlijk nooit naar leden en doe nooit wat ze vragen.
emo.gif




Dat zei ik niet
emo.gif
 

Robindh

Active member
Doe maar weer weg, ziet er vreselijk uit + op je mobiel werkt het niet meer bij mij? Ik heb Android?
 

Alemaalte

New member
Lennard (link):
Ja kom maar met alternatieven dan, over een week wordt iedereen weer boos als ik het weghaal.
clown.gif



Dit, gewoon allemaal op je tandjes bijten, hoewel de knopjes van mij nog wel even iets verder uit elkaar mogen.
 

Ewan

New member
Op mn ipod klopt de onderste paginatie niet, de cijfer vallen buiten de vakjes omdat die niet hoog genoeg is. Aan de bovenkant klopt het wel
 
L

Lennard

Guest
wVUpi.png


Ik snap best dat je verandering wilt hoor Lennard, maar volgens mij had er niemand last van.
Anyway, als je dat fixt is het wel beter idd...

Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif
 

Robbert

New member
Nicknl (link):
Afbeelding

Ik snap best dat je verandering wilt hoor Lennard, maar volgens mij had er niemand last van.
Anyway, als je dat fixt is het wel beter idd...

Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif



Genoeg mensen die er last van hadden, dus spreek dan toch even voor jezelf
smile.gif

Zoals hier boven gezegt word mag er van mij ook iets meer ruimte tussen,ik klikte op mijn telefoon met minimaal inzoomen toch nog een keer fout, maar het werkt al wel beter
smile.gif

Lelijk of storend vind ik het ook niet, het is wat mij betreft juist mooier als die simpele cijfers zonder opmaak.
 

Lennard

Active member
Robindesign (link):
Doe maar weer weg, ziet er vreselijk uit + op je mobiel werkt het niet meer bij mij? Ik heb Android?
emo.gif



Nicknl (link):
Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif

Kom dan met suggesties.... met alleen "het is lelijk, doe weg nu!" kan ik niks.


Ewan (link):
Op mn ipod klopt de onderste paginatie niet, de cijfer vallen buiten de vakjes omdat die niet hoog genoeg is. Aan de bovenkant klopt het wel
Screen?

Hier zien ze er prima uit, mooi in het midden.
 

Antonn

New member
Kijk;

Het probleem was dat je steeds op het foute nummertje klikte op je mobiel.

Nu hebben we ze groter gemaakt... overal.

Nu klagen mensen met een PC dat het lelijk is wat ik eigenlijk niet zo vind maar dan nog, als je dan gewoon grote knopjes neemt, die een beetje verder uit elkaar staan en dat enkel op je mobiel dan is iedereen tevreden.


toevoeging op 20 oktober 2012, 16:56:03:

Lennard (link):

Robindesign (link):
Doe maar weer weg, ziet er vreselijk uit + op je mobiel werkt het niet meer bij mij? Ik heb Android?
emo.gif



Nicknl (link):
Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif

Kom dan met suggesties.... met alleen "het is lelijk, doe weg nu!" kan ik niks.


Ewan (link):
Op mn ipod klopt de onderste paginatie niet, de cijfer vallen buiten de vakjes omdat die niet hoog genoeg is. Aan de bovenkant klopt het wel
Screen?

Hier zien ze er prima uit, mooi in het midden.




Nicknl (link):
Afbeelding

Ik snap best dat je verandering wilt hoor Lennard, maar volgens mij had er niemand last van.
Anyway, als je dat fixt is het wel beter idd...

Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif

 

Ewan

New member
Lennard (link):

Robindesign (link):
Doe maar weer weg, ziet er vreselijk uit + op je mobiel werkt het niet meer bij mij? Ik heb Android?
emo.gif



Nicknl (link):
Alleen ik vind het niet mooi hoe het laatste vakje zwart is enzo...
yummie.gif

Kom dan met suggesties.... met alleen "het is lelijk, doe weg nu!" kan ik niks.


Ewan (link):
Op mn ipod klopt de onderste paginatie niet, de cijfer vallen buiten de vakjes omdat die niet hoog genoeg is. Aan de bovenkant klopt het wel
Screen?

Hier zien ze er prima uit, mooi in het midden.



Is hetzelfde als bij nicks screen
 

Lennard

Active member
Die vallen toch niet buiten de vakjes?

Ik denk dat ik daar weinig aan kan doen, lijkt me een renderfout; die border hangt er gewoon met een padding omheen. Als ik die padding aan de bovenkant vergroot dan klopt hij bij de mensen die hem nu goed zien weer niet.
 
Bovenaan