Knoppen van paginatie vergroten

Lennard

Active member
Genoeg mensen hebben een iPhone, maar blijkbaar zit maar een klein deel ervan op het forum.

Je suggestie is al een paar keer gepost, dit is mijn reactie erop.
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):
Genoeg mensen hebben een iPhone, maar blijkbaar zit maar een klein deel ervan op het forum.

Je suggestie is al een paar keer gepost, dit is mijn reactie erop.


Idk, jij geeft toch niet de cijfers weg.

En nog vind ik het heel slordig dat je zoiets niet kan fixen, en dat is mijn mening.
 

Lennard

Active member
En ik vind het slordig dat een bedrijf dat $1000 per seconde verdient het niet fixt.
Het is een renderfout en ik kan dat niet eenvoudig oplossen, en ik heb geen zin om er uren moeite in te stoppen.
Als ik er allemaal hacks op ga loslaten dan ziet het er uiteindelijk op de iPhone misschien mooi uit, maar dan ziet het er op andere toestellen weer niet uit.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Lennard (link):
Ik zal de suggestie van Jesse nog verwerken dat het hele hokje een a wordt ipv span
done



Tnx. nice
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Nicknl (link):

Lennard (link):
Genoeg mensen hebben een iPhone, maar blijkbaar zit maar een klein deel ervan op het forum.

Je suggestie is al een paar keer gepost, dit is mijn reactie erop.


Idk, jij geeft toch niet de cijfers weg.

En nog vind ik het heel slordig dat je zoiets niet kan fixen, en dat is mijn mening.



Wat maakt zon kleine renderfout nou toch uit zeg, je kunt altijd wel over alles blijven janken maar op een gegeven moment moet je je er gewoon bij neerleggen en dat is mijn (bescheiden) mening.
 
L

Lennard

Guest
Waarom moet je weer een discussie bumpen terwijl die afgelopen was ?


toevoeging op 27 oktober 2012, 12:54:48:
Maar Lennard, bovenaan doet ie het wel goed
emo.gif
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Maar Lennard, bovenaan doet ie het wel goed
emo.gif

Ja dat is meestal het idee van een fout: het is onvoorspelbaar.
 
Bovenaan