Leden API

V

Verwijderd lid 399

Guest
Dat is ook goed
yummie.gif
 

Thom

Thom
Oh super nice
pompom.gif

Gelukkig ook JSON, vind ik zelf veel makkelijker dan XML met PHP
emo.gif

Zal er gelijk even mee prutten qq
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Ohhja, ava zit er al bij
emo.gif


Maar ik wil die ava en rank ook kunnen ophalen zonder API key
sadley.gif

Dat zou kunnen, maar voorlopig houd ik de basis even gelijk en voeg ik enkel nieuwe functionaliteit toe.

Als het veel gebruikt gaat worden kan ik altijd nog permissies gaan inbouwen wat Robbert vanochtend beschreef, en sommige items openstellen voor gebruik zonder API key.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Komt het door mij of is de c param bij avatar altijd 0?
 

Antonn

New member
Ja dan veranderd hij naar de timestamp van upload dus zo kan je bij iedereen zien hoe oud hun avas zijn
rock.gif


Maar ik wil ook avas kunnen ophalen zonder API key
cry.gif



toevoeging op 8 oktober 2012, 20:26:47:
En hoezo moet je API key EN username opgeven? API key enkel lijkt me voldoende toch?
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
En hoezo moet je API key EN username opgeven? API key enkel lijkt me voldoende toch?
Zou kunnen ja, maar dit is een extra check om te zorgen dat je niet random wat codes uitprobeert en zo privédingen kan lezen die je niet hoort te lezen.
 

Antonn

New member
Maar is het echt zo moeilijk om avas ook toe te staan zonder API key?


toevoeging op 8 oktober 2012, 20:30:48:
voorbeeld.PNG


Is dit al wat of beetje te veel geript?
emo.gif
 

Lennard

Active member
Antonn (link):
Maar is het echt zo moeilijk om avas ook toe te staan zonder API key?
Ja, want dan moet ik per onderdeel opgeven of je daar een api key voor nodig hebt of niet, en dan moet ik de boel weer gaan aanpassen.
Ik wil eerst weten of er uberhaupt gebruik gemaakt van wordt, want ik kan nu wel heel vrolijk dagen achter elkaar die API verbeteren, maar als over een jaar niemand het meer gebruikt dan is ook alles voor niks.
 

Antonn

New member
Nou ik denk dat zodra mijn app af is mensen er wel gebruik van zullen blijven maken.


toevoeging op 8 oktober 2012, 20:37:14:
Ohh in de toekomst kan je wss ook met elkaar chatten via mn app; kan je privechats openen wat wss veel gebruikt gaat worden voor deals enzo.


toevoeging op 8 oktober 2012, 20:45:51:
Ohh, als je een PNG ava hebt en je wisselt hem naar JPG, word die PNG dan verwijderd?

En welke exts kan je allemaal uploaden?
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Antonn (link):
Nou ik denk dat zodra mijn app af is mensen er wel gebruik van zullen blijven maken.


toevoeging op 8 oktober 2012, 20:37:14:
Ohh in de toekomst kan je wss ook met elkaar chatten via mn app; kan je privechats openen wat wss veel gebruikt gaat worden voor deals enzo.


toevoeging op 8 oktober 2012, 20:45:51:
Ohh, als je een PNG ava hebt en je wisselt hem naar JPG, word die PNG dan verwijderd?

En welke exts kan je allemaal uploaden?


De geüploade avatar heeft een ongeldig bestandsformaat (enkel .jpg, .jpeg, .gif en .png).
 

Sjoerd

Active member
Antonn (link):
Ohh, als je een PNG ava hebt en je wisselt hem naar JPG, word die PNG dan verwijderd?
Probeert het eens
biggrin.gif
 

Antonn

New member
Sjoerd (link):

Antonn (link):
Ohh, als je een PNG ava hebt en je wisselt hem naar JPG, word die PNG dan verwijderd?
Probeert het eens
biggrin.gif




Mehh, zo druk met de rest van die app
sadley.gif


Maar zag hij dr zon beetje mooi uit?

En niet te geript?
 

Jvdw

New member
morgen ook maar is een chrome extention proberen maken dan
biggrin.gif

als lennard wat samples post
 

Lennard

Active member
Het werkt niet zo heel ingewikkeld, denk dat je er wel uit moet komen, desnoods even googlen hoe je XML moet ophalen.
smile.gif
 
Bovenaan