moeilijk om punten te verdienen.

Jesse

New member
het is nu heel moeilijk om punten te verdienen eerst waren er nog wel wat links waar je op kon klikken ( zonder aan te melden ) bijna niemand wilt zich aanmelden ergens voor.
Als er nou wat meer klik advertenties waren klikken er ook veel meer mensen op mijn site op ( habbspeedd.nl.tt
ik heb zoiezo elke dag wel 50 bezoekers met verschillende ips maar bijna niemand gaat ooit zich aanmelden! dus mijn vraag zouden er misschien wat meer klik advertenties kunnen komen xD want die doe advertenties zijn ook zo wat bijv bij 1tje moet je eten bij hun bestellen.
en als ik zelf al bijna niet 1 punt kan krijgen heb nu 0,3 punten hoe lang duurt het dan wel niet voor dat iemand die zich via mij aanmeld 1 punt heeft?

habbospeed.
dit wou ik even kwijt
yummie.gif
 

Mitchels

New member
Er moeten adverteerders zijn die een kliklink willen, zijn die er niet dan zijn er ook geen kliklinks.
Ik verdien zelf veel punten door de doe advertenties. Je moet gewoon geduld hebben tot ze worden gekeurd, het komt allemaal goed. En over een maand zul je wel genoeg punten hebben voor een host of domein.
 

Jesse

New member
voor jou misschien niet maar die doe advertenties zijn ook niet altijd even normaal xD
 

Mitchels

New member
Scratch2cash
Gratis SMS
Bidster.com
Infoyo-artikelen
See You Dance
Startze.nl - Maak je eigen startpagina
Siteverbeteren veele scripts en tuts
WebsiteSystemen.be
QuizWinners
Gratis sparen voor leuke cadeaus
Gekkengoud.nl

Deze zijn allemaal makkelijk en gratis.
 

Robin

New member
Habbospeed:
weet ik niet
yummie.gif
is een beetje saai hier bijna niemand online >
sadley.gif


...
Net waren het er nog 20, maarja..
 

Lennard

Active member
Kijk; doe-advertenties zijn vééél interessanter voor adverteerders dan klik-advertenties.
Scratch2cash en die Gratis SMS (SMScity) zijn gratis, makkelijk, snel uit te voeren, en worden - momenteel - binnen twee dagen gekeurd.
Bovendien kun je met SMScity ook nog eens gratis SMSen, dus wellicht dat wat vrienden van je er ook wel interesse in hebben.
 
Bovenaan