moeilijk om punten te verdienen.

Lennard

Active member
Ja, maar ze zijn niet ván mij, ik heb ze via een ander systeem waar ze eerst nog gekeurd moeten worden. Zodra dat gedaan is geef ik ze hier voor akkoord, en krijgen jullie de punten.
 

Flyvlmva

New member
Okey kunnen die dan niet iets sneller
coool.gif
 

Lennard

Active member
Helaas niet.
Ik heb het liefst ook dat ze vandaag nog gekeurd worden, maarja, zo makkelijk gaat t niet jammer genoeg.
 

Lennard

Active member
Niets, maar zij adverteren nog via veel meer kanalen denk ik, en zullen geen 100 medewerkers hebben, dus dan doen ze dat eens in de twee weken.
Bovendien moet je ook nog een tijdje actief blijven, dus kunnen ze niet direct keuren.
 

Flyvlmva

New member
Dan ben ik al een week actief
yummie.gif
want ik ben vanaf 01-01-09 al die links gaan aan klikken en dat zijn er 10 per dag
amen.gif
 

Lennard

Active member
Die weet ik niet.
Je moet er 50 links binnen 14 dagen hebben, dus die wordt sowieso niet binnen 14 dagen gekeurd.
 

Lennard

Active member
Geen idee..

De meeste campagnes zijn nieuw voor mij, dus ik heb er geen ervaring mee.
Normaliter probeer ik ze eerst uit om te kijken hoe snel ze gekeurd worden, maar omdat er naar mijn mening te weinig advertenties op one2xs waren heb ik ze er zonder zelf de keuringstermijn te controleren bijgezet.
 

Flyvlmva

New member
Ja jij geeft een voorschot en als de adverteerder hem af keurt trek je de punten er gewoon weer van af .
Of je anuleerd het hosting/domein
 

Lennard

Active member
Jawel, maar hij moet dan eerst door de adverteerder zelf gekeurd worden.
Ik kan wel alle kliks goed gaan keuren, maar zolang wij er geen geld voor krijgen gaan we verlies draaien en is het </one2xs>.
clown.gif


Edit:
@ Flyvlmva: Nee, dat is iets wat ze bij de concurrent wiens naam niet genoemd mag worden ook doen bij kliks en daar ben ik echt falikant tegen.
Bij doen doen ze het soms met kliks. Je hebt heel veel kliks, krijgt lekker veel punten, en dan kom je er op een dag achter dat je al je punten kwijt ben omdat ze illegaal verdiend zouden zijn.
Ik wil dat niet hebben. Als een gebruiker 5 punten heeft dan moet hij 100 % zekerheid hebben dat hij die 5 punten heeft en ermee kan doen en laten wat hij zelf wil (tenzij hij willens en wetens iets gehackt heeft ofzo, maar dat spreekt voor zich). Als we alle kliks direct gaan goedkeuren zou dat ten eerste de illegale kliks aanmoedigen ("ik krijg ook kliks als ik via proxies klik!") en ten tweede zou dat inhouden dat we hosting en domeinnamen moeten gaan betalen terwijl we het geld er nog niet voor gekregen hebben.
Momenteel staat er voor een paar duizend euro aan kliks op doe-advertenties open. Je snapt zelf wel dat het niet goed gaat als wij dat allemaal voor moeten schieten.
En daarbij wil jij niet dat als je enorm blij bent omdat je je domeinnaam hebt gekocht dat je er achter komt dat je domeinnaam weer vrij is omdat een klik van je alsnog is afgekeurd.

Direct goedgekeuren en voorschieten klinkt enorm mooi en leuk, maar praktisch is het echt onhandig.
 
Bovenaan