moeilijk om punten te verdienen.

Flyvlmva

New member
Maar je hebt nu toch al aardig winst ( lijkt me ) daar mee kan je een soort van voorschot doen
worshippy.gif
 

Jesse

New member
Ik heb nu 0,03 punten
maar Veel zal ik er niet krijgen ik denk dat ik hier binnenkort ook maar weer mee stop
yummie.gif
 

Jesse

New member
maar ja het probleem is ik heb het er niet voor over om habbo meubis te ruilen voor punten.
En ik wil ook niet allemaal troep hebben op me email xD
plus dat je nog relatief weinig punten krijgt ik heb nu bijv 0,03 punten
nog neit eens 0,3
maar ja
 

Lennard

Active member
Ja, ik kan er ook weinig aan doen.
Vanaf maandag starten we een campagne om leden te werven, en een kleinere om nog adverteerders te trekken.
Momenteel zijn we nog niet zo interessant voor adverteerders omdat we zo weinig leden hebben, en zijn we nog niet zo interessant voor leden omdat we zo weinig adverteerders hebben.
Maargoed, we bestaan net, over een tijdje gaat het allemaal wat beter als er ook wat meer punten in de pot zitten en het handelen en dergelijke ook makkelijker gaat omdat iedereen meer te besteden heeft.
 

Jesse

New member
en lennart je kan wel zeggen punten in de pot moeten er zitten maar dat gaat makkelijker als je iedereen bijv 1 punt geeft of 0,2 toch? zo komen er ook meer punten in de pot
yummie.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Sorry ff offtopic: @habbospeed: Er zit zon handig editknopje rechtsbovenaan het bericht>>>>gebruik deze ook aub? Ik erger me een beetje aan het feit dat je steeds 3 of meer berichtjes achter elkaar posts
 

Robin

New member
Punten geven kan gewoon niet. One2xs heeft geen miljoenen. En als je een beetje moeite doet heb je zo een paar punten bij elkaar.
 

Lennard

Active member
Als we iedereen als welkom 0,2 punten gaan geven dan krijg je altijd mensen die die punten over gaan sluizen naar één account om zo heel veel punten te krijgen.
We hebben al best veel hosts en domeinen weggegeven, dus het is zeker wel mogelijk.
 

Flyvlmva

New member
Okey , emm emm emm emmm ik wou iets zeggen maar ik weet effe niet wat .
Ja , kunnen jullie niet aan de adverteerds vragen of ze de advertentie iets sneller kunnen nakijken ?
Of dat jullie zn service aanbieden ?
 

Merlin

New member
Flyvlmva:
Okey , emm emm emm emmm ik wou iets zeggen maar ik weet effe niet wat .
Ja , kunnen jullie niet aan de adverteerds vragen of ze de advertentie iets sneller kunnen nakijken ?
Of dat jullie zn service aanbieden ?


Veel van die advertenties worden niet door adverteerders geplaatst maar komen van sites als daisycon

Daar kun je niet zomaar tegen zeggen van, heej, sneller
emo.gif
 

Erik

New member
Habbospeed:
wie wil mij nog punten er bij geven? ( overmaken of voor habbo meubis ruilen niet al te veel graag )

Stop nou is met zeuren wie er overl wil maken, dat is heeeeeeeel irritand.
 
Bovenaan