Nieuw: Blackjack bèta

Devon

New member
Je hebt te weinig punten om dit in te zetten. Je kunt voor maximaal 0 punten spelen.
cry.gif
 

Floor

Member
Mitchels:
Had ik niet gedacht, ik heb al meer dan 5 punten winst
yummie.gif



Wow. Dat gaat snel bij jou!
xd.png

Ik had eerst 3,9 in plaats van 1,8.
En nu ben ik blut. ;]
 

Floor

Member
Sjerdo:
Hadden jullie maar net als mij op galgje moeten stemmen
hypocrite.gif



Ik wilde ook galgje, ben vergeten te stemmen.
wink.gif
 

Lennard

Active member
Je moet eigenlijk stoppen als je wat winst hebt, uiteindelijk eindig je (gemiddeld) 50/50 en schiet je dus niks op.
 

Marjolein

Miss Marjolein
jaja.... ben nu meer dan 1 punt kwijt
emo.gif

Volgens mij heb je m intussentijd anders ingesteld, eerst ons lekker laten winnen zodat we overmoedig worden
yummie.gif
 

Pascal

New member
Ja ik was aan het spelen toen je het nieuwe bestandje uploadde leek het, pagina laadde maar half en er stond geen "nieuw" meer achter blackjack, volgens mij heb je ook even win-lose ratio veranderd
emo.gif
 

Lennard

Active member
cry.gif


Nee, echt niet.
emo.gif

Net was er voor een totaal van 300 punten gespeeld, en schommelde de winst/verlies wat heen en weer, dus praktisch 0 punten verlies en 0 punten winst voor jullie.

Nu zijn er bijna 340 punten omgezet en zijn er totaal 7 punten verloren.
Winst : verlies is nu 100 : 98 ongeveer.


Pascal:
Ja ik was aan het spelen toen je het nieuwe bestandje uploadde leek het, pagina laadde maar half en er stond geen "nieuw" meer achter blackjack, volgens mij heb je ook even win-lose ratio veranderd
emo.gif

t Is goed bedoeld van je, maar die blackjack-link staat in een andere pagina dan de blackjack zelf, dus je theorie klopt niet.
emo.gif
.
 

Sjoerd

Active member
Marijnnn:
Inderdaad volgens mij als je hoger dan 0,1 inzet ofzo dan verliest hij automatisch


Ik verlies met 0.1 inzet
schater.gif
 

Lennard

Active member
Je hebt 18 punten. De bank trekt de volgende kaarten:
De bank heeft hiermee 26 punten behaald. Jij hebt dus van de bank gewonnen, gefeliciteerd! Je hebt 1 punten verdiend.

Ik win wel gewoon.
emo.gif
 

Daoloth

New member
Lennard:
cry.gif


Nee, echt niet.
emo.gif

Net was er voor een totaal van 300 punten gespeeld, en schommelde de winst/verlies wat heen en weer, dus praktisch 0 punten verlies en 0 punten winst voor jullie.

Nu zijn er bijna 340 punten omgezet en zijn er totaal 7 punten verloren.
Winst : verlies is nu 100 : 98 ongeveer.


Pascal:
Ja ik was aan het spelen toen je het nieuwe bestandje uploadde leek het, pagina laadde maar half en er stond geen "nieuw" meer achter blackjack, volgens mij heb je ook even win-lose ratio veranderd
emo.gif

t Is goed bedoeld van je, maar die blackjack-link staat in een andere pagina dan de blackjack zelf, dus je theorie klopt niet.
emo.gif
.



Dus is er wel mee geschoemeld?
 

Lennard

Active member
Nee, er is niet mee gesjoemeld.
sm_eerie.gif


Als we jullie punten willen dan maken we de prijzen wel hoger of de verdiensten lager..

Er is inmiddels door jullie voor 350 punten gespeeld, is het dan zo vreemd dat jullie totaal op die 350 punten 6 punten meer verloren dan winnen?
 

Sjoerd

Active member
Marijnnn:
Dus is er wel mee geschoemeld?


Nee, hij heeft het stukje tekst "Nieuw!" weggehaald uit het menu.
Dat bedoelt hij met blackjack-link.
 

Robin

New member
Lennard:
Ja, jullie wilden een spel..

Ik wil hem ook wel weghalen anders?

Haha, laat maar staan
emo.gif

Dat die gasten die hier beginnen te huilen eerst maar eens nadenken wat blackjack eigenlijk is.
 
Bovenaan