Nieuw sub-forum

J

Jordy

Guest
Luukvdo (link):
Maar wij zijn geen FOK!
Bovendien zitten er op FOK! veel meer volwassenen dan er hier zitten


Maar je neemt wel een idee van FOK! over.


Lennard (link):

Nicknl (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Nicknl (link):

Lennard (link):

Robindesign (link):
Word dit een soort onzin als op fok? Waar je gewoon al je troep kan dumpen?
Dat is inderdaad het idee, maar dan kun je op FOK! echt vrijwel ALLES posten, dat doen we hier natuurlijk niet.



Wat mogen we hier niet posten dan?





Naakt, gescheld, spamposts, dubbelposts, enz. Mag op FOK! allemaal wel, maar hier lijkt me dat niet verstandig.



Dubbelposts zou ik me niet druk om maken, als het maar met mate is (dus niet meer dan 2).
Spamposts ook niet, je mag vind ik wel een smiley post posten, of YOLO ofzo, het telt inmiddels toch niet mee.
Naakt, nee.
Schelden, is kut wel goed dan?

Dubbelposts voegen helemaal niks toe in 99% van de gevallen.
Schelden is gewoon mensen de grond in stampen.
Smileyposts vind ik prima als ze wat toevoegen en als het enkel in dat subforum blijft.

Maargoed, nu loop ik op de zaken vooruit omdat we nog niet eens weten OF het komt en wat de regels precies worden.


Naja schelden niet hoor.
Als ik zeg, KUT dat ben ik vergeten.
Dat is in principe schelden
yummie.gif

(En ik bedoel dit serieus)
Maargoed, dat zien we dan wel.
 

Luukvdo

New member
Nicknl (link):

Luukvdo (link):
Maar wij zijn geen FOK!
Bovendien zitten er op FOK! veel meer volwassenen dan er hier zitten


Maar je neemt wel een idee van FOK! over.


Dat betekent niet dat je het precies moet overnemen
 
J

Jordy

Guest
Luukvdo (link):

Nicknl (link):

Luukvdo (link):
Maar wij zijn geen FOK!
Bovendien zitten er op FOK! veel meer volwassenen dan er hier zitten


Maar je neemt wel een idee van FOK! over.


Dat betekent niet dat je het precies moet overnemen



Dat zeg ik ook niet, maar jij komt met het argument van "Wij zijn geen FOK!" en ik zeg, ja maar jullie nemen wel het idee over :)
 

Marjolein

Miss Marjolein
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif
 

Antonn

New member
Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif



Er komt eerst een testperiode, dan kunnen we zien of dat allemaal goed loopt of niet.
 
J

Jordy

Guest
Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif



Neejoh, als dat gebeurd is de test periode zo weer over, en is het doei doei met het sub forum
yummie.gif
 

Desire

Active member
Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif



Je kunt hem in je profiel uitgeschakelen of je hem wel of niet ziet
swhip.gif
 

Lennard

Active member
Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif

Ja als er 20 onzintopics per dag aan worden gemaakt dan is het natuurlijk snel afgelopen, het gaat me er gewoon om dat je topics kunt maken die in feite geen eigen topic waard zijn maar die wel voor een glimlach zorgen of op een andere manier gewoon leuk zijn.

Het wordt natuurlijk geen subforum waar iedereen maar wat rond mag spammen, en met de naamgeving, omschrijving op de forumindex en een regeltopic moet dat vast wel goed kunnen komen.
 

Jelle

Active member
Lennard (link):

Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif

Ja als er 20 onzintopics per dag aan worden gemaakt dan is het natuurlijk snel afgelopen, het gaat me er gewoon om dat je topics kunt maken die in feite geen eigen topic waard zijn maar die wel voor een glimlach zorgen of op een andere manier gewoon leuk zijn.

Het wordt natuurlijk geen subforum waar iedereen maar wat rond mag spammen, en met de naamgeving, omschrijving op de forumindex en een regeltopic moet dat vast wel goed kunnen komen.


Maar wij (one2xs leden) zijn niet zo kinderachtig dat we er misbruik van gaan maken en alles onder gaan spammen, ik denk dat het best wel gaat lukken.
 

Antonn

New member
Haha ja wel gezellig
yummie.gif


Maar die regel "post niets waar iemand anders niets mee is" dringt niet echt door lijkt me.
Ook een paar haters maar die moeten maar gewoon uitzetten.
 

Jvdw

New member
Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif



Ze heeft wel een punt?
redface.gif
.
 
G

Guest

Guest
Jvdw (link):

Marjolein (link):
Door de uitleg van Lennard en anderen ben ik nog steeds tegen. Ik vind het juist fijn dat die "troep" hier niet gepost wordt. Het haalt het niveau ontzettend naar beneden + dat ik nu al weet dat sommige personen heel irritant gaan doen met 20 onzin topics op een dag onder het motto van "tja hier mag het toch?" Bah! Misschien ben ik dan toch te oud voor dit forum aan het worden
sadley.gif



Ze heeft wel een punt?
redface.gif
.



Er is maar 1 plek waar je juist een laag niveau mag/kunt hebben nu, als je daar niet van houdt dan zet je m toch gewoon uit?
 

Jordy

New member
Lennard (link):

Sanderc (link):
Ik ben nu ook gewoon tegen. Het kan ook jou reputatie hie roo het forum verpesten.
Leg uit.



Graag ja, snap er niks van...
 

Yorrick

Active member
Sanderc (link):
Ik ben nu ook gewoon tegen. Het kan ook jou reputatie hie roo het forum verpesten.


Dat doe je dan volgens mij zelf, dat het toevallig in het onzin topic gebeurt staat daarbuiten, het kon ook in het offtopic zijn. Wil je dan dat offtopic ook weggaat?
Verpesten kan je alleen zelf doen, overigens kun je het uitzetten, dus ik snap je probleem niet..
 
Bovenaan