Nieuw sub-forum

Marjolein

Miss Marjolein
Jordyz (link):

Lennard (link):

Sanderc (link):
Ik ben nu ook gewoon tegen. Het kan ook jou reputatie hie roo het forum verpesten.
Leg uit.



Graag ja, snap er niks van...

wat hij denk ik bedoeld is dat het niveau van het forum zelf naar beneden wordt gehaald, dus voor buitenstaanders. Heeft niks te maken met het voor je zelf aan of uit zetten van dit subforum. Zodra anderen "kinderen" (niet-leden dus) te horen krijgen dat er een leuk onzin subforum op one2xs is heb je kans dat er meer kinderen zich aan melden alleen maar om met de onzin subforum mee te doen (te geinen). Hierdoor kan het dus zijn dat de overige leden minder serieus worden genomen. Het is misschien ver gezocht maar het is best wel iets om over na te denken?
 

Lennard

Active member
Daar is ook over nagedacht en de oplossing daarvoor bestond uit twee delen:
1 zorgen dat Onzin niet te zien is voor bezoekers die niet zijn ingelogd, zodat ze zich niet enkel en alleen voor dat subforum aanmelden;
2 zorgen dat de soepele regels enkel in Onzin gelden, binnen de andere subfora gelden gewoon de regels zoals die altijd al golden.

Als mensen hier enkel in Onzin posten dan is dat prima, maar ik ga er vanuit dat bij alle leden prima het besef aanwezig is dat de rest van het forum (en Offtopic in mindere mate) wel gewoon serieus is. Als daar ook allerlei onzin wordt gepost dan treden we daar gewoon tegen op.
En bovendien is dit nog maar de testperiode. Als blijkt dat het de algehele kwaliteit of gezelligheid op het forum naar beneden haalt dan zullen we het subforum uiteraard heroverwegen.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Betreft punt 1: Ik weet dat het onzin forum niet te zien is voor bezoekers. Maar er zijn nu eenmaal leden die nog niet zo lang lid zijn en die dit misschien aan "vriendjes" door vertellen en zelfs laten zien terwijl zij ingelogd zijn.
Punt 2: Leuk die soepele regels in enkel onzin maar als je dadelijk een meute kinderen heb rondhangen hier die alleen maar onzin komen posten hebben die niks met die andere subfora te maken.

Maar goed, daar is een testperiode voor om dit te ontdekken of niet. Het kan meevallen, maar ik weet nou eenmaal hoe het er aan toe ging een aantal jaren geleden op andere fora vandaar mijn bezorgdheid daarover
wink.gif
 
G

Guest

Guest
Marjolein (link):
Betreft punt 1: Ik weet dat het onzin forum niet te zien is voor bezoekers. Maar er zijn nu eenmaal leden die nog niet zo lang lid zijn en die dit misschien aan "vriendjes" door vertellen en zelfs laten zien terwijl zij ingelogd zijn.
Punt 2: Leuk die soepele regels in enkel onzin maar als je dadelijk een meute kinderen heb rondhangen hier die alleen maar onzin komen posten hebben die niks met die andere subfora te maken.

Maar goed, daar is een testperiode voor om dit te ontdekken of niet. Het kan meevallen, maar ik weet nou eenmaal hoe het er aan toe ging een aantal jaren geleden op andere fora vandaar mijn bezorgdheid daarover
wink.gif



Nah, waarom zouden ze het aan vriendjes doorvertellen. Het is niet zo dat we bombardementen zitten voor te bereiden of moorden bespreken. Zo spannend is het allemaal niet, het wordt alleen zwaar overkilled gemaakt.
 

Lennard

Active member
Marjolein (link):
Punt 2: Leuk die soepele regels in enkel onzin maar als je dadelijk een meute kinderen heb rondhangen hier die alleen maar onzin komen posten hebben die niks met die andere subfora te maken.
Dan schoppen we ze eruit.
biggrin.gif


Ik denk dat het meevalt, maargoed, we zullen het zien.
smile.gif
 

Kjeld

New member
Ligt het aan mij of heeft onzin toch wel wat invloed op offtopic nu? Ik merk in het offtopic steeds meer troll-reacties (waaronder ik zelf
emo.gif
)
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Nou in eerste Stantie was ik voor
Maar nu is het er en vind ik het maar niks
Want daar worden te veel zinloze topics geopend (elke grap 1)
En dat maakt t voor mij onoverzichtelijk
Ik vind in onzin sub topic wel spelletjes Als ik ga op vAkantie en neem mee etc wel leuk
Daarom vind ik dat daar alleen topics door de crew geopend mag worden en een instuur systeem voor ideeën voor dat sub topic

Ps wanneer is de proef periode afgelopen
yummie.gif
 
G

Guest

Guest
Tendmex (link):
Nou in eerste Stantie was ik voor
Maar nu is het er en vind ik het maar niks
Want daar worden te veel zinloze topics geopend (elke grap 1)
En dat maakt t voor mij onoverzichtelijk
Ik vind in onzin sub topic wel spelletjes Als ik ga op vAkantie en neem mee etc wel leuk
Daarom vind ik dat daar alleen topics door de crew geopend mag worden en een instuur systeem voor ideeën voor dat sub topic

Ps wanneer is de proef periode afgelopen
yummie.gif



Nah, geen regel dat alleen de crew mag openen. Maak dan gewoon de regel dat moppen in het algemene moppen topic worden geplaatst en nergens anders oid.
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Livonias (link):

Tendmex (link):
Nou in eerste Stantie was ik voor
Maar nu is het er en vind ik het maar niks
Want daar worden te veel zinloze topics geopend (elke grap 1)
En dat maakt t voor mij onoverzichtelijk
Ik vind in onzin sub topic wel spelletjes Als ik ga op vAkantie en neem mee etc wel leuk
Daarom vind ik dat daar alleen topics door de crew geopend mag worden en een instuur systeem voor ideeën voor dat sub topic

Ps wanneer is de proef periode afgelopen
yummie.gif



Nah, geen regel dat alleen de crew mag openen. Maak dan gewoon de regel dat moppen in het algemene moppen topic worden geplaatst en nergens anders oid.



ja dat is ook goed maar niet teveel spam zoals nu
emo.gif
 

Yorrick

Active member
Tendmex (link):

Livonias (link):

Tendmex (link):
Nou in eerste Stantie was ik voor
Maar nu is het er en vind ik het maar niks
Want daar worden te veel zinloze topics geopend (elke grap 1)
En dat maakt t voor mij onoverzichtelijk
Ik vind in onzin sub topic wel spelletjes Als ik ga op vAkantie en neem mee etc wel leuk
Daarom vind ik dat daar alleen topics door de crew geopend mag worden en een instuur systeem voor ideeën voor dat sub topic

Ps wanneer is de proef periode afgelopen
yummie.gif



Nah, geen regel dat alleen de crew mag openen. Maak dan gewoon de regel dat moppen in het algemene moppen topic worden geplaatst en nergens anders oid.



ja dat is ook goed maar niet teveel spam zoals nu
emo.gif



Zegt meneer zelf...
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772266
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772269
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772273
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772277
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Fanorg (link):

Tendmex (link):

Livonias (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Tendmex (link):
Nou in eerste Stantie was ik voor
Maar nu is het er en vind ik het maar niks
Want daar worden te veel zinloze topics geopend (elke grap 1)
En dat maakt t voor mij onoverzichtelijk
Ik vind in onzin sub topic wel spelletjes Als ik ga op vAkantie en neem mee etc wel leuk
Daarom vind ik dat daar alleen topics door de crew geopend mag worden en een instuur systeem voor ideeën voor dat sub topic

Ps wanneer is de proef periode afgelopen
yummie.gif







Nah, geen regel dat alleen de crew mag openen. Maak dan gewoon de regel dat moppen in het algemene moppen topic worden geplaatst en nergens anders oid.



ja dat is ook goed maar niet teveel spam zoals nu
emo.gif



Zegt meneer zelf...
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772266
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772269
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772273
http://www.one2xs.com/forum/postredir?pid=772277



ja ik doe gewoon vrolijk mee
maar alsnog vind ik er teveel spam
emo.gif
 

Jordy

New member
Ik vind dat het zeker wel invloed heeft op het offtopic, daar is het nu veel rustiger geworden als normaal.

En dat vindt ik zonde, ik ben dus nu ook tegen wat ik al was
 

Ewan

New member
Sanderc (link):
Ik ben nu ook gewoon tegen. Het kan ook jou reputatie hie roo het forum verpesten.


Iets dat je niet hebt kan je ook niet verpesten

emo.gif
 
Bovenaan