one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timkb

New member
Dit zal wel 1 april zijn, maar vraagje hoe flik je het om Chrome in het zwart op een Mac te krijgen of is het een slechte fotosoep want sommige dingen kloppen niet helenmaal.

Owja 1 tip als je nog is een screenshot neemt cmd+shift+4 en dan spatie doen op het programma
wink.gif


Ik zou het jammer vinden als dit echt word, dan daalt de gemiddelde leeftijd van 12 naar 10
cry.gif
 

Semmiiee

New member
Kevsnuffans (link):
Ik weet bijna zeker dat dit GEEN fake is.

Woohoo
schater.gif
Die is grappig!
xd.png
pompom.gif

[COLOR= white]het is toch een 1 april grap van je?[/COLOR]
 

Caner

Held
Het zou echt ongelovelijk stom zijn van de beheerders als dit een 1 april grap is. Komen ze aan met Denken jullie echt dat we jullie makkelijker maken?, zoals Eleky al zegt.
 

Alemaalte

New member
Kevsnuffans (link):
Ik weet bijna zeker dat dit GEEN fake is.


Moest het mogen had ik hier arrogant op gereageerd
yummie.gif


Ontopic:

Flauwe grap hoor.
emo.gif
 

Daiman

New member
dit is een grap weet ik zeker.
als het aan lennard/ruben had gelegen dan hadden ze accounts in one2xs geintergreed ipv opnieuw registreren voor die webbuilder
 

Wiitse

New member
Dit is idd een domme grap.
yummie.gif
Ik vind het eigenlijk wel grappig bedacht maar alleen een sukkel gelooft dit op 1 april.
yummie.gif
 

Sjoerd

Active member
Haha, grapkneuzen. Dit is geen grap natuurlijk. Waarom zou je anders via http://easy.one2xs.com/ doorgestuurd worden? Juist het is beveiligd voor mensen die het al willen zien. ?

Het ziet er trouwens wel gratis uit.. Aangezien je je daar gewoon kan aanmelden.

Kan je hier gewoon met je o2x account inloggen, of moet je een nieuw account hiervoor aanmaken?
 

Alemaalte

New member
Sjoerd (link):
Haha, grapkneuzen. Dit is geen grap natuurlijk. Waarom zou je anders via http://easy.one2xs.com/ doorgestuurd worden? Juist het is beveiligd voor mensen die het al willen zien. ?

Het ziet er trouwens wel gratis uit.. Aangezien je je daar gewoon kan aanmelden.

Kan je hier gewoon met je o2x account inloggen, of moet je een nieuw account hiervoor aanmaken?


Daarjuist werd je nog niet doorgestuurd.
 

Jesse

New member
Sjoerd (link):
Haha, grapkneuzen. Dit is geen grap natuurlijk. Waarom zou je anders via http://easy.one2xs.com/ doorgestuurd worden? Juist het is beveiligd voor mensen die het al willen zien. ?

Het ziet er trouwens wel gratis uit.. Aangezien je je daar gewoon kan aanmelden.

Kan je hier gewoon met je o2x account inloggen, of moet je een nieuw account hiervoor aanmaken?
Was net nog niet
emo.gif
Nu even snel gedaan zeker...
Maar goed, Lennard en Ruben moet je nooit vertrouwen. Je moet ze vooral niet vertrouwen op 1 april
emo.gif
 

Sjoerd

Active member
Maar als je goed kijkt lijkt het net echt en dat alles goed gedesignt is en dat zou je niet zomaar doen voor een 1 april grap. Kijk dat andere topic dan eens. Dat is alleen een stukje faaltekst.

edit: en Ruben heeft dit gepost. Dat zegt ook wel iets
 

Wiitse

New member
Sjoerd (link):
Maar als je goed kijkt lijkt het net echt en dat alles goed gedesignt is en dat zou je niet zomaar doen voor een 1 april grap. Kijk dat andere topic dan eens. Dat is alleen een stukje faaltekst.

edit: en Ruben heeft dit gepost. Dat zegt ook wel iets

Die andere 2 topics zijn afleiding hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan