one2xs easy webbuilder

Status
Niet open voor verdere reacties.

August

Test
Reinier (link):
Ik denk niet dat het een 1 april grap is,
zowel, nogal levenloos eigenlijk..


Dit is gewoon een goed uitgewerkte 1 april grap
yummie.gif
.
 

Sjoerd

Active member
Wiitse (link):

Sjoerd (link):
Maar als je goed kijkt lijkt het net echt en dat alles goed gedesignt is en dat zou je niet zomaar doen voor een 1 april grap. Kijk dat andere topic dan eens. Dat is alleen een stukje faaltekst.

edit: en Ruben heeft dit gepost. Dat zegt ook wel iets

Die andere 2 topics zijn afleiding hoor...



Ohja, en waarom reageren er hier dan geen mods en beheerders ? Dus het is gewoon wel echt hoor. Want ze verwijderden wel die post van jou
 

Wiitse

New member
Als dit geen grap was was hier al lang serieus door Lennard of Ruben in gereageerd.
emo.gif
Wedden voor een punt dat dit een grap is?
 

Aarab

New member
Gewoon afwachten?

Als het een 1 april grap is kan het zo zijn. Maar als het geen grap is dan heeft one2xs gewoon een webbuilder?

We komen er wel automatisch achter na een berichtje van de teamleden.
 

Sjoerd

Active member
Wiitse (link):
Als dit geen grap was was hier al lang serieus door Lennard of Ruben in gereageerd.
emo.gif
Wedden voor een punt dat dit een grap is?


Is goed, en weer dubbelpost jij.
Ik wet wel voor een punt hoor
HEEY MODERETTERS, snel een beetje posts verwijderen weer he. en niet reageren. Zie je wel dat dit topic wel echt moet zijn. Anders gingen ze wel allemaal onzin lullen.

[COLOR= white]hier is je punt: . nog een paar extra voor het gemak: .......[/COLOR]
 

Wiitse

New member
Wat voor dubbelpost? Ik heb nooit in mijn hele leven hier gedubbelpost.
emo.gif
Misschien zonet een ajax foutje of een bericht tussen mijn berichten verwijdert?
emo.gif


En jij bent echt dom als je dit gelooft. Zullen we wedden voor een punt?

PS Als dit echt zo was werd dit wel ingebouwd in het one2xs systeem zoals al eerder is gezegd.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Hier heb ik niets over gehoord van Lennard of Ruben hoor. Dus het kan best een grap zijn gezien de datum
emo.gif

Of het was en of ander geheim project van ze, maar dan zou ik niet weten waarom wij daar niets vanaf mochten weten.
 

Wiitse

New member
Ik heb ontdekt wat dit eigenlijk is! Sjoerd is echt niet zo dom om dit te geloven. Lennard heeft volgens mij wel veel contact met Sjoerd en hij heeft Sjoerd dus gezegd dat hij moet doen alsof hij het geloofd om het geloofwaardiger te maken! Ik weet het 110% zeker!

PS Deze conclusie komt eigenlijk van Daviddavid maar hij zei tegen me dat hij niet in faal-topics wil posten dus daarom post ik het maar.
yummie.gif
 

Caner

Held
Wiitse (link):
Ik heb ontdekt wat dit eigenlijk is! Sjoerd is echt niet zo dom om dit te geloven. Lennard heeft volgens mij wel veel contact met Sjoerd en hij heeft Sjoerd dus gezegd dat hij moet doen alsof hij het geloofd om het geloofwaardiger te maken! Ik weet het 110% zeker!

PS Deze conclusie komt eigenlijk van Daviddavid maar hij zei tegen me dat hij niet in faal-topics wil posten dus daarom post ik het maar.
yummie.gif



110%?
emo.gif
 

Habbojump

New member
Aan zoiets zat ik altijd al aan te denken; Ik dacht, Waarom doen ze niet: Public HTML Als je erop klikt krijg je het te zien en kun je het wijzigen..
 

Luukvdo

New member
Rik (link):
Hier heb ik niets over gehoord van Lennard of Ruben hoor. Dus het kan best een grap zijn gezien de datum
emo.gif

Of het was en of ander geheim project van ze, maar dan zou ik niet weten waarom wij daar niets vanaf mochten weten.

Ik heb er ook niks over gehoord maar wij horen wel meer dingen niet. Kan dus best echt zijn maar kan ook net zo goed nep zijn
 

Wiitse

New member
Jullie natuurlijk schijnheilig doen alsof jullie van niks weten.
emo.gif


@Max, 120% dan. Ook goed...
yummie.gif
 

Sjoerd

Active member
Mitchels (link):
Wij (proleden) gebruiken dit al een tijdje hoor
clown.gif

Schep maar op met je Pro-forum lidmaatschap
sadley.gif
 

Mitchels

New member
Sjoerd (link):

Mitchels (link):
Wij (proleden) gebruiken dit al een tijdje hoor
clown.gif

Schep maar op met je Pro-forum lidmaatschap
sadley.gif




Jaloers zeker?
emo.gif
 

Matthiasfr

New member
Ziet me er wel ff veel werk uit om een grap te zijn en als dit een grap is die wel echt heel stom en dat komt een website ook niet ten goede om er informatie op te zetten die niet klopt. Stel er zijn mensen die het morgen lezen, niet iedereen kijkt naar de postdatum ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan