One2xs renovatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuko

Active member
Mcpoesen (link):
Dit is een voorbeeld gemaakt door mij (Had tijd over)
Afbeelding
LET OP: DIT IS EEN VOORBEELD DUS NIET VEEL TIJD IN GESTOKEN!


Dit is 10x lelijker dan deze layout
emo.gif
 

Christum

Member
Ik ben het ook wel mee eens, One2xs mag best wel eens een opknapbeurt krijgen.
En met een vernieuwde/nieuwe layout (en het content gelijk ook wat breder) geeft het gelijk al een hele andere uitstraling.
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
niet
sm_eerie.gif



Dude, het is een mening. Hoe kan je een mening tegenspreken?
Jij kan hem mooi vinden. Als dat zo is, heb ik met je te doen.
Niemand die hier heeft gereageerd vind m mooi.
 

Keffe

Member
De suggestie dat de layout een update mag krijgen is al even bekend. Maar dit gaat waarschijnlijk alleen niet gebeuren.
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
Dit is een voorbeeld gemaakt door mij (Had tijd over)
Afbeelding
LET OP: DIT IS EEN VOORBEELD DUS NIET VEEL TIJD IN GESTOKEN!


uhm nee sorry doe maar niet. Hij is niet bepaald mooi.
 

Dylan

<script>
Iemand had ooit eens een Chrome plugin waarmee de layout van one2xs helemaal aanpast werd. Misschien daar eens naar kijken?
Mcpoesen (link):
Oke, gelukkig maak ik wel goede sites
smile.gif
ik had gwn tijd over


nou laat es zien
 

Jordy

New member
Ik dacht dat Luuk zei dat we even zouden stoppen met het afzeiken van het voorbeeld? Gaat een beetje offtopic namelijk.

Ik kan het wel waarderen dat Pmpoesen een voorbeeldje verzint. Het is eerlijk gezegd niet beter als de huidige layout maar met een beetje fantasie kan ik het wel invulling geven
yummie.gif
.

Ik denk dat als je het goed wilt aanpakken een totaal nieuwe layout moet nemen met een ander structuur. En dat is ook gelijk het probleem, pak je één ding aan op One2xs dan moet je gelijk alles omgooien. Lennard heeft weinig tijd, dat hebben we al verschillende keren gehoord en dat is ook wel begrijpelijk. Aan de andere kant is het zonde van One2xs.

Waarom is het bijvoorbeeld geen idee om het forum gedeelte te updaten? De layout grootte mag wel een stukje groter, de indeling mag weer opgefrist worden enzovoort? En dat op bijvoorbeeld www.forum.one2xs.com zetten? Een apart onderdeel met een eigen homepage?

Het is maar een willekeurig idee wat ik zojuist even verzin. Ik weet niet of het haalbaar is en of dat het wel mogelijk is.
 

Keffe

Member
Wat ik mezelf elke keer afvraag is waarom lennard niet voor een selecte groepje de code opensource maakt. Aangezien lennard er zo goed als niks meer mee doet. dan geeft hij andere de mogelijkheid de boel te updaten. Ik snap best dat lennard niet zijn code op straat zou willen gooien. Maar als hij er niks aan doet en een ander zou het wel willen kunnen ze tenminste iets.
En lennard zal er echt niks mee verliezen verder want one2xs draait toch niet meer geweldig zo gezegd
 

Mcpoesen

Member
stukje van de pagina waar ik bij downloaden kom:

¸€Y¡t>j«68ʉ•¡P¥0)b`¢&‚Ik„|øÍà+†éz® ˆ?ìÙñ ÙÝKKP˜‹ Ôkp輯£‡·MíSvEÏ v&þ °ûïØkOCçK—´tÂTúá,ÁAåÚÎ^ £¦À΁Íf@¥… 4€Õ·(J7Êò-0&pœÖüÁ´OnÎp€ ºwŽ×½IRÒu>ãT@tu=³×:ÏÙšrá´˜H¤÷æ‘ín€‚ËEQof<e»òô?@Œ¸«„!ä> ˆ&¦Â2¹Ñ DQBl…
 
G

Guest

Guest
Missing Controller
Error: 50330-one2xs-de-site-voor-een-gratis-hosting-en-domein.htmlController could not be found.
Error: Create the class 50330-one2xs-de-site-voor-een-gratis-hosting-en-domein.htmlController below in file: app/Controller/50330-one2xs-de-site-voor-een-gratis-hosting-en-domein.htmlController.php
<?php
class 50330-one2xs-de-site-voor-een-gratis-hosting-en-domein.htmlController extends AppController {

}
Notice: If you want to customize this error message, create app/View/Errors/missing_controller.ctp
Stack Trace
APP/webroot/index.php line 108 ? Dispatcher->dispatch(CakeRequest, CakeResponse)
 

Dylan

<script>
Mcpoesen (link):
stukje van de pagina waar ik bij downloaden kom:

¸€Y¡t>j«68ʉ•¡P¥0)b`¢&‚Ik„|øÍà+†éz® ˆ?ìÙñ ÙÝKKP˜‹ Ôkp輯£‡·MíSvEÏ v&þ °ûïØkOCçK—´tÂTúá,ÁAåÚÎ^ £¦À΁Íf@¥… 4€Õ·(J7Êò-0&pœÖüÁ´OnÎp€ ºwŽ×½IRÒu>ãT@tu=³×:ÏÙšrá´˜H¤÷æ‘ín€‚ËEQof<e»òô?@Œ¸«„!ä> ˆ&¦Â2¹Ñ DQBl…


Doe dan eens link opslaan
 

Keffe

Member
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD
 
G

Guest

Guest
Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD


Wat handig.
 

Keffe

Member
Jessee (link):

Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD


Wat handig.



Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha
 
G

Guest

Guest
Keffe (link):

Jessee (link):

Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD


Wat handig.



Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha



Ja maar waarom iets downloaden dat niet in de app store staat?
Enige reden dat ik kan bedenken is dat hij niet geaccepteerd is door die store.
Zal ook wel een reden hebben
wink.gif
 

Keffe

Member
Jessee (link):

Keffe (link):

Jessee (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD






Wat handig.



Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha



Ja maar waarom iets downloaden dat niet in de app store staat?
Enige reden dat ik kan bedenken is dat hij niet geaccepteerd is door die store.
Zal ook wel een reden hebben
wink.gif




naja de extentie is vgm al heel oud xD daarnaast waarom zou je een app die de layout van one2xs aanpast in de app store zetten? haha


toevoeging op 28 april 2016, 15:00:44:
haha die one2xs plugin om de layout aan te passen houdt ook bij welke gebruikers de plugin hebben gebruikt xD.

Zie dit stukje code:

Codeblok:



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

// Gebruik bijhouden
if(localStorage[bijgehouden] != 1){

if(ingelogd){

$.post(http://media.thommity.nl/chrome/ext/apps/one2xs/layout/actions/bijhouden.php, { username: username });
localStorage[bijgehouden] = 1;

}

}




 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan