One2xs renovatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Guest

Guest
Keffe (link):

Jessee (link):

Keffe (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jessee (link):

Keffe (link):
Link werkt gewoon prima haha alleen de extensie moet je eerst uitpakken en weer opnieuw via ontwikkelaars modus inschakelen xD


Wat handig.







Dat komt omdat google alleen extensies accepteerd die gedownload zijn via de chrome store xD dus hij blokkeert de outsiders. Maar als ontwikkelaar moet je jezelf gemaakte dingen natuurlijk ook kunnen gebruiken haha



Ja maar waarom iets downloaden dat niet in de app store staat?
Enige reden dat ik kan bedenken is dat hij niet geaccepteerd is door die store.
Zal ook wel een reden hebben
wink.gif




naja de extentie is vgm al heel oud xD daarnaast waarom zou je een app die de layout van one2xs aanpast in de app store zetten? haha


toevoeging op 28 april 2016, 15:00:44:
haha die one2xs plugin om de layout aan te passen houdt ook bij welke gebruikers de plugin hebben gebruikt xD.

Zie dit stukje code:

Codeblok:



1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

// Gebruik bijhouden
if(localStorage[bijgehouden] != 1){

if(ingelogd){

$.post(http://media.thommity.nl/chrome/ext/apps/one2xs/layout/actions/bijhouden.php, { username: username });
localStorage[bijgehouden] = 1;

}

}








Omdat andere mensen misschien ook wel willen gebruiken?
Dan is het handig om hem in de store te zetten. Aangezien de maker de extensie heeft vrijgegeven zodat andere hem konden gebruiken.

Enige reden wat ik nog zou kunnen bedenken verder is dat de extensie nog in development was.
 

Luuko

Active member
Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Denkcje nou echt dat lennard nog iets gaat doen aan de site.
Vast wel wat verbeteringen die noodzakelijk zijn maar meer ook niet.
 

Sefaxd

Member
Luuko (link):

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Denkcje nou echt dat lennard nog iets gaat doen aan de site.
Vast wel wat verbeteringen die noodzakelijk zijn maar meer ook niet.



Das wel jammer
cry.gif
Maar ja heeft het wel veel nut als de Site+Design word veranderd ? denk gewoon een geheel Nieuw Concept waar hij met iets nieuws mee moet komen ?
 

Jordy

New member
Sefaxd (link):

Luuko (link):

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Denkcje nou echt dat lennard nog iets gaat doen aan de site.
Vast wel wat verbeteringen die noodzakelijk zijn maar meer ook niet.



Das wel jammer
cry.gif
Maar ja heeft het wel veel nut als de Site+Design word veranderd ? denk gewoon een geheel Nieuw Concept waar hij met iets nieuws mee moet komen ?



Een geheel nieuw concept maak je niet zomaar ineens. Daar moet je wel even voorzitten.

Ik denk dat het forum nog de reden is waarom mensen naar One2xs komen, het idee dat mensen voor een gratis domeinnaam en webhosting sparen is een beetje weggevaagd. Het slaat niet meer aan en het is nooit veranderd aan de behoeftes.

Jammer, maar het forum is volgens mij nog het actiefste gedeelte van One2xs.


toevoeging op 1 mei 2016, 11:10:15:

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Ik denk het niet, zomaar updates uitrollen heeft ook vrij weinig nut.
Je moet eerst alles van te voren bedenken en kijken of het nog wel zin heeft om er tijd en geld in te investeren.
 

Janm

Active member
Jordy (link):

Sefaxd (link):

Luuko (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/






Denkcje nou echt dat lennard nog iets gaat doen aan de site.
Vast wel wat verbeteringen die noodzakelijk zijn maar meer ook niet.



Das wel jammer
cry.gif
Maar ja heeft het wel veel nut als de Site+Design word veranderd ? denk gewoon een geheel Nieuw Concept waar hij met iets nieuws mee moet komen ?



Een geheel nieuw concept maak je niet zomaar ineens. Daar moet je wel even voorzitten.

Ik denk dat het forum nog de reden is waarom mensen naar One2xs komen, het idee dat mensen voor een gratis domeinnaam en webhosting sparen is een beetje weggevaagd. Het slaat niet meer aan en het is nooit veranderd aan de behoeftes.

Jammer, maar het forum is volgens mij nog het actiefste gedeelte van One2xs.


toevoeging op 1 mei 2016, 11:10:15:

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Ik denk het niet, zomaar updates uitrollen heeft ook vrij weinig nut.
Je moet eerst alles van te voren bedenken en kijken of het nog wel zin heeft om er tijd en geld in te investeren.



De tijd van een gratis domein/hosting is een beetje voorbij. Tieners krijgen bij de rabobank op hun 14e al een random scanner, en kunnen zelf betalen. Het hoeft ook niet meer stiekem of een ouder is niet meer nodig. Daarnaast is de prijs van een .nl domein erg gezakt en betaal je soms nog geen 1 euro per jaar voor een .nl domein. Hosting kost ook niet veel meer. Hoezo zou je dan nog op deze site komen en uren lopen klikken op doe/klik ads terwijl je binnen 10 seconde ook een domeinnaam hebt gekocht bij de concurrent voor de prijs van een euroknaller van de mcdonalds?

Het forum daarintegen is nog interessant, maar je hebt ook fora zoals tweakers en sitedeals, zelf ben ik een beetje verhuisd naar die 2, omdat de laatste tijd bijna geen handel meer is hier en je al snel het veelvoudige krijgt voor hetzelfde werk op sitedeals. Al moet ik wel zeggen dat sitedeals ook niet meer is wat het is geweest. 5 jaar geleden was het superactief en had je een ontwerpje of site binnen 24 uur al verkocht na een tiental biedingen.
 

Jordy

New member
Janm (link):

Jordy (link):

Sefaxd (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Luuko (link):

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Denkcje nou echt dat lennard nog iets gaat doen aan de site.
Vast wel wat verbeteringen die noodzakelijk zijn maar meer ook niet.







Das wel jammer
cry.gif
Maar ja heeft het wel veel nut als de Site+Design word veranderd ? denk gewoon een geheel Nieuw Concept waar hij met iets nieuws mee moet komen ?



Een geheel nieuw concept maak je niet zomaar ineens. Daar moet je wel even voorzitten.

Ik denk dat het forum nog de reden is waarom mensen naar One2xs komen, het idee dat mensen voor een gratis domeinnaam en webhosting sparen is een beetje weggevaagd. Het slaat niet meer aan en het is nooit veranderd aan de behoeftes.

Jammer, maar het forum is volgens mij nog het actiefste gedeelte van One2xs.


toevoeging op 1 mei 2016, 11:10:15:

Mcpoesen (link):
Winneer begint lennard aan de updates :-/


Ik denk het niet, zomaar updates uitrollen heeft ook vrij weinig nut.
Je moet eerst alles van te voren bedenken en kijken of het nog wel zin heeft om er tijd en geld in te investeren.



De tijd van een gratis domein/hosting is een beetje voorbij. Tieners krijgen bij de rabobank op hun 14e al een random scanner, en kunnen zelf betalen. Het hoeft ook niet meer stiekem of een ouder is niet meer nodig. Daarnaast is de prijs van een .nl domein erg gezakt en betaal je soms nog geen 1 euro per jaar voor een .nl domein. Hosting kost ook niet veel meer. Hoezo zou je dan nog op deze site komen en uren lopen klikken op doe/klik ads terwijl je binnen 10 seconde ook een domeinnaam hebt gekocht bij de concurrent voor de prijs van een euroknaller van de mcdonalds?

Het forum daarintegen is nog interessant, maar je hebt ook fora zoals tweakers en sitedeals, zelf ben ik een beetje verhuisd naar die 2, omdat de laatste tijd bijna geen handel meer is hier en je al snel het veelvoudige krijgt voor hetzelfde werk op sitedeals. Al moet ik wel zeggen dat sitedeals ook niet meer is wat het is geweest. 5 jaar geleden was het superactief en had je een ontwerpje of site binnen 24 uur al verkocht na een tiental biedingen.



Inderdaad, het eerste gedeelte; dat bedoel ik ook. Tijden veranderen.
Daarom snap ik ook niet waarom er niet geïnvesteerd wordt in het forum gedeelte, naar mijn idee is dat het gene waarom iedereen nog One2xs bezoekt.

Ook ik ben steeds vaker op Tweakers te vinden, nu is dat wel een hele grote community maar ik denk dat One2xs ook kan groeien. Leden hebben ze al, een nieuw design van bijvoorbeeld het forum wat echt apart is van de website. Je stuurt een e-mail eruit dat je een vernieuw forum hebt. Moet je maar eens kijken dat de activiteit op het forum omhoog gaat! Dat weet ik bijna zeker.

Misschien is dat wel een idee? Om juist alleen het forum aan te pakken en opnieuw te ontwerpen?
 

Mcpoesen

Member
jggQLY9.png



Hij komt wel met updates, Allenmaal fout ;D

En het forum is idd handg maar de punten ook, zie bijvoorbeeld: Handelen, als je domein wilt ruilen voor punten dan kan je die punten gebruiken om iets te kopen in handel
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
Afbeelding


Hij komt wel met updates, Allenmaal fout ;D

En het forum is idd handg maar de punten ook, zie bijvoorbeeld: Handelen, als je domein wilt ruilen voor punten dan kan je die punten gebruiken om iets te kopen in handel


En welk voordeel hebben die gekke punten tegen over geld?
Iets kopen met punten is enorm duur en iets verkopen of diensten leveren doen mensen voor een paar euro.
Een heel systeem waar mensen weken aan werken wordt voor een paar euro verkocht.
En een domein van 7 punten is ook zon 15€ ofzo
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Mcpoesen (link):
Afbeelding


Hij komt wel met updates, Allenmaal fout ;D

En het forum is idd handg maar de punten ook, zie bijvoorbeeld: Handelen, als je domein wilt ruilen voor punten dan kan je die punten gebruiken om iets te kopen in handel


Je zou ook een marktplaats met gewoon geld kunnen doen in plaats van punten. Zolang One2xs zich maar goed genoeg indekt dat zij niet verantwoordelijk zijn.
 

Jordy

New member
Rik (link):

Mcpoesen (link):
Afbeelding


Hij komt wel met updates, Allenmaal fout ;D

En het forum is idd handg maar de punten ook, zie bijvoorbeeld: Handelen, als je domein wilt ruilen voor punten dan kan je die punten gebruiken om iets te kopen in handel


Je zou ook een marktplaats met gewoon geld kunnen doen in plaats van punten. Zolang One2xs zich maar goed genoeg indekt dat zij niet verantwoordelijk zijn.



Ja dat zou het al aantrekkelijker maken. Maar nogmaals, ik denk dat One2xs wat Lennard ook al zegt helemaal niet meer op het concept draait. Tijd voor vernieuwing, alleen tijd en het risico.

Misschien moet One2xs eens een vragenlijst afnemen, 75% en ik denk nog wel meer die One2xs bezoekt komt nog voor het forum. Niemand gaat handelen met die punten of iets kopen. Waarom zou het dan geen idee zijn om het hele concept achter je te laten en enkel nog investeren in het forum?
 

Mcpoesen

Member
Ik koop hosting met punten nog xD

En btw. Als lennard er niks mee wil doen, ik wil best one2xs overkopen.
 
G

Guest

Guest
Mcpoesen (link):
Ik koop hosting met punten nog xD

En btw. Als lennard er niks mee wil doen, ik wil best one2xs overkopen.


emo.gif
emo.gif
emo.gif

Like thats gonna happen.
 

Caner

Held
Mcpoesen (link):
Ik koop hosting met punten nog xD

En btw. Als lennard er niks mee wil doen, ik wil best one2xs overkopen.


hahahahahahaha
emo.gif
 

Jordy

New member
Mcpoesen (link):
Ik koop hosting met punten nog xD

En btw. Als lennard er niks mee wil doen, ik wil best one2xs overkopen.


Niemand houd je tegen om zelf een One2xs concept / forum te gaan beginnen?

Nu ben ik ook wel heel benieuwd aan welk bedrag je zat te denken om One2xs over te kopen
clown.gif

Welke waarde je de website en systemen schat.
 

Sefaxd

Member
Jordy (link):

Mcpoesen (link):
Ik koop hosting met punten nog xD

En btw. Als lennard er niks mee wil doen, ik wil best one2xs overkopen.


Niemand houd je tegen om zelf een One2xs concept / forum te gaan beginnen?

Nu ben ik ook wel heel benieuwd aan welk bedrag je zat te denken om One2xs over te kopen
clown.gif

Welke waarde je de website en systemen schat.




Weet niet 100% zeker maar denk zelf rond de 1000€ 5000€ ? of is dit ja overdreven ?
 

Mcpoesen

Member
Systeem is al 9 jaar oud, zal niet veel meer zijn en ja het is over dreven, je koopt geen pc met windows vista voor 150 euro? en hoe moet ik eigen beginnen ;S iemand met mij beginnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan