One2xs renovatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordy

New member
Ik weet ook niet precies de waarde van One2xs maar was gewoon benieuwd aan welke bedragen jullie zaten te denken
yummie.gif


Lennard gaat het hoogst waarschijnlijk niet verkopen denk ik
yummie.gif
 

Jordy

New member
Mcpoesen (link):
Dan moet hij het niet verwaarlozen
smile.gif

Er hangen spinnenwebben aan de topics


Dat weten Lennard ook en iedereen die One2xs bezoekt;

Lennard heeft er gewoon geen tijd voor, hij studeert en werkt waar veel tijd in gaat zitten. Daarnaast heeft ie al meerdere keren aangeven dat hij wel zou willen maar simpelweg geen tijd heeft. Dat respecteren we.

Doordrammen, overkopen enzovoort heeft allemaal weinig zin. Het is niet mogelijk in de huidige situatie. Dan is er ook vrij weinig aan te doen. Dat iedereen met leuke ideeën vol zit voor One2xs is alleen maar duidelijk.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Jordy (link):

Rik (link):

Mcpoesen (link):
Afbeelding


Hij komt wel met updates, Allenmaal fout ;D

En het forum is idd handg maar de punten ook, zie bijvoorbeeld: Handelen, als je domein wilt ruilen voor punten dan kan je die punten gebruiken om iets te kopen in handel


Je zou ook een marktplaats met gewoon geld kunnen doen in plaats van punten. Zolang One2xs zich maar goed genoeg indekt dat zij niet verantwoordelijk zijn.



Ja dat zou het al aantrekkelijker maken. Maar nogmaals, ik denk dat One2xs wat Lennard ook al zegt helemaal niet meer op het concept draait. Tijd voor vernieuwing, alleen tijd en het risico.

Misschien moet One2xs eens een vragenlijst afnemen, 75% en ik denk nog wel meer die One2xs bezoekt komt nog voor het forum. Niemand gaat handelen met die punten of iets kopen. Waarom zou het dan geen idee zijn om het hele concept achter je te laten en enkel nog investeren in het forum?



Voor dat soort stats hoeven we geen vragenlijst te doen hoor. Veel van die dingen kan je gewoon in grafiekjes uitdraaien als je de goede queries draait in de database.

En al zou Lennard het gratis hosting en domein concept achter zich laten, dan heb je nog steeds het probleem dat Lennard gewoon ontzettend weinig tijd heeft vanwege zijn studie om het forum om te bouwen. Daar bovenop komt dat alles wat Lennard wél aan One2xs doet voor jullie (nog) niet zichtbaar is tot het af is. Dus soms lijkt het misschien dat hij helemaal niks doet, maar dat is zeker niet het geval. Er zijn bijvoorbeeld zat ninja-fixes die hij doorvoert. Laatst nog eentje om een gebruiker op zijn eigen poll te kunnen laten stemmen bijvoorbeeld (Ja, dit was eerst niet mogelijk).
 

Perry

New member
Mcpoesen (link):
Waarom maakt @Lennard dat niet af dan :-/



Jordy (link):

Mcpoesen (link):
Dan moet hij het niet verwaarlozen
smile.gif

Er hangen spinnenwebben aan de topics


Dat weten Lennard ook en iedereen die One2xs bezoekt;

Lennard heeft er gewoon geen tijd voor, hij studeert en werkt waar veel tijd in gaat zitten. Daarnaast heeft ie al meerdere keren aangeven dat hij wel zou willen maar simpelweg geen tijd heeft. Dat respecteren we.

Doordrammen, overkopen enzovoort heeft allemaal weinig zin. Het is niet mogelijk in de huidige situatie. Dan is er ook vrij weinig aan te doen. Dat iedereen met leuke ideeën vol zit voor One2xs is alleen maar duidelijk.



Volgens mij snap je het niet echt
emo.gif
 

Bugged

New member
Je bedoelt dat het nu een trouwe community is geworden en jij aan komt zetten met je illegale WHMCS licenties voor je gratis domein?
 

Tendmex

Niet meer dan een stokmannetje.
Je hebt one2xs, maar je hebt ook de one2xs-camping. Als je one2xs niks aan vind ga dan is een kijkje nemen op de camping? [COLOR= white]ook al heb je niks verkeerds gedaan ofcourse :) [/COLOR]
 

Luuko

Active member
Mcpoesen (link):
sm_eerie.gif
hoelang blijven jullie me volgen in mn topics?


Net zolang tot wij allemaal ons geld terug hebben
biggrin.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan