Referral actie

Jesse

New member
Yorrickh (link):
Ja how about proxys?

Wedde dat 9/10 dat gaan doen
confused.gif

Daarom doe ik niet mee, dat red je dan toch nooit als zielige mensjes met proxys gaan doen.

Maar wel leuke actie dat je iets mag uitkiezen
biggrin.gif
!
Worden de mensen met nederlandse proxys verbanen?
pompom.gif


Mwoah daar ben ik allang vanaf
emo.gif
Maar je kan een lid toch niet zomaar bannen omdat iemand met een proxy zich heeft aangemeld? Dan kan iemand die je haat snel je refferal worden doormiddel van proxy.
 

Lennard

Active member
Yorrickh (link):
Ja how about proxys?

Wedde dat 9/10 dat gaan doen
confused.gif

Daarom doe ik niet mee, dat red je dan toch nooit als zielige mensjes met proxys gaan doen.

Maar wel leuke actie dat je iets mag uitkiezen
biggrin.gif
!
Worden de mensen met nederlandse proxys verbanen?
pompom.gif

De referral moet ook actief zijn, dus als een malle nepleden via proxies aanmaken heeft geen zin.
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Zijn er ook mensen die wel mee gaan doen?
emo.gif


Dus de teller telt pas als een lid 1 punt heeft verdient?
redface.gif
 

Lennard

Active member
Jep, daarom hebben we ook zon lange deadline gekozen.
Anders zou iedereen massaal kloons gaan aanmaken, en dat is ook niet de bedoeling.
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Jep, daarom hebben we ook zon lange deadline gekozen.
Anders zou iedereen massaal kloons gaan aanmaken, en dat is ook niet de bedoeling.

Naja dan wordt het al weer wat lastiger om mensen te vinden... Ik heb best veel refferals namelijk al (die zijn al eerder lid geworden). En nieuwe refferals zou ik dus moeten vinden doormiddel van promoten. Maar de meeste nieuwe leden die sparen misschien 0,1 punten, en dan zijn ze weg.
 

Lennard

Active member
Jep ik snap ook wel dat het lastig is, maar als we de eis dat je actief moet zijn weghalen dan krijgen we 1000 referrals waar we niets aan hebben en waarvan 3/4 kloon is.
 

Yorrickh

New member
Lennard (link):

Yorrickh (link):
Ja how about proxys?

Wedde dat 9/10 dat gaan doen
confused.gif

Daarom doe ik niet mee, dat red je dan toch nooit als zielige mensjes met proxys gaan doen.

Maar wel leuke actie dat je iets mag uitkiezen
biggrin.gif
!
Worden de mensen met nederlandse proxys verbanen?
pompom.gif

De referral moet ook actief zijn, dus als een malle nepleden via proxies aanmaken heeft geen zin.



Oh wist ik niet xD

Da´s fijn
smile.gif
 

Sjoerd

Active member
Lennard (link):

Jesse (link):

Lennard (link):
Zijn er ook mensen die wel mee gaan doen?
emo.gif


Dus de teller telt pas als een lid 1 punt heeft verdient?
redface.gif


Jep, daarom hebben we ook zon lange deadline gekozen.
Anders zou iedereen massaal kloons gaan aanmaken, en dat is ook niet de bedoeling.

In het bericht staat "en vervolgens minimaal 0,5 punt verdienen".. ?
 

Jesse

New member
Sjoerd (link):

Lennard (link):

Jesse (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Lennard (link):
Zijn er ook mensen die wel mee gaan doen?
emo.gif






Dus de teller telt pas als een lid 1 punt heeft verdient?
redface.gif


Jep, daarom hebben we ook zon lange deadline gekozen.
Anders zou iedereen massaal kloons gaan aanmaken, en dat is ook niet de bedoeling.

In het bericht staat "en vervolgens minimaal 0,5 punt verdienen".. ?


Ja ik had het al gevonden, had verkeert gelezen. Als een lid 0,5 punten verdient dan tel je al mee met de refferal actie, verdient een lid 1 punt dan krijg je ook nog is 0,5 punten.
 

Hammo

New member
Jesse (link):

Sjoerd (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jesse (link):

Lennard (link):
Zijn er ook mensen die wel mee gaan doen?
emo.gif


Dus de teller telt pas als een lid 1 punt heeft verdient?
redface.gif






Jep, daarom hebben we ook zon lange deadline gekozen.
Anders zou iedereen massaal kloons gaan aanmaken, en dat is ook niet de bedoeling.

In het bericht staat "en vervolgens minimaal 0,5 punt verdienen".. ?


Ja ik had het al gevonden, had verkeert gelezen. Als een lid 0,5 punten verdient dan tel je al mee met de refferal actie, verdient een lid 1 punt dan krijg je ook nog is 0,5 punten.




uhm ik wil niet lullig zijn ofzow he maar je krijgt o,5 punt als de referal 0,5 punt heeft.

Al 0,5 gehad?
referal 1 ja [ je krigjt 0,5 punt.0
referal 2 nee [dus geen punten]
 

Azdin

New member
Huh echt niet.

Quote:
Als er iemand op staat met een saldo van 1 punt of meer, dan krijg jij 0,5 punten bijgeschreven.
 

Ruben

New member
Ik heb een foutje gemaakt, de ref moet eigenlijk 1 punt verdienen om geldig te zijn. Maar omdat ik het verkeerd getypt hebt houden we vast aan 0,5.

De ref moet dus minimaal 0,5 verdienen om geldig te zijn voor de actie, en minimaal 1 punt verdienen zodat jij 0,5 krijgt.
 

Erwin

New member
kdoe ook wel mee alleen kdenk nie dat ik er veel krijg want ik heb zelf geen website en doe ook geen promotie kliks dus moet ik maar op zulke sites op refreals wachte die maar 1 x in de week ong wat doen maarja

altijd proberen waar
 
Bovenaan