Referral actie

Marjolein

Miss Marjolein
Leuke actie
smile.gif

Ik weet alleen niet of het mij lukt om refferals te werven, ik heb er al aardig veel ( tenminste van die niet actieve gevallen) maar we kunnen het altijd proberen
smile.gif

Alleen ik weet niet wat ik met het prijzenpakket aanmoet maar dat zien we dan wel weer LOL
 

Soufian

New member
Is idd een leuke actie.
Maar ik doe in ieder geval niet mee, om dat ik momenteel alleen professionele webmasters als contactpersonen heb die echte promotie maken per krant/advertenties op hun partner websites.
Dus die melden zich zoiezo niet aan.
yummie.gif



Ze kunnen zich misschien wel aanmelden, maar denk niet dat ze dr meteen gebruik van gaan maken of meteen snappen en dan gelijk 0.5 punten scoren.
 

Jesse

New member
Marijnnn (link):
Waar kun je de tussenstand zien?

Ik hoop dat ze het geheim houden, anders maak ik al helemaal geen kans meer
emo.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
als iedereen er zo over denkt dan win je nooit wat nee. En al is het maar 1 refferal wat je werft, dan heb je toch one2xs weer geholpen toch?
yummie.gif
 

Jesse

New member
Marjolein (link):
als iedereen er zo over denkt dan win je nooit wat nee. En al is het maar 1 refferal wat je werft, dan heb je toch one2xs weer geholpen toch?
yummie.gif


Ik heb dus een aantal referrals, maar niemand heeft nog 0,5 punten verdient
emo.gif
 

Michiel

New member
Ik doe wel mee, en ik ga winnen
develish.gif
!!!

(Eerlijk gezecht denk ik net als de rest, en weet ik ook niet of het gaat lukken)

Misschien kan je in plaats van top 10, een afteller maken die aftelt tot(of naar) de 28e.
 

Jesse

New member
Naja ik heb mijn best wel weer gedaan vind ik. Zou niet weten hoe ik nog leden kon werven, heb er een aantal. Maar geen enkel lid heeft 0,1 punten verdient, laat staan de 0,5. Ben benieuwt of ze nog verder gaan sparen. Ik wou eerst ook nog gaan adverteren, maar dat is te duur gezien ik ook niet eens weet of ik ga winnen.
 

Reins

New member
Eigenlijk is het niet goed beveiligd oid,
want je kan gewoon een kloon aanmaken met je ref, dat ga je op je echte account en schrijf je 1 ptn over. daan haal je het weer terug en heb je er al 1...
 

Willem

Active member
reinier daar klopt helemaal geen zak van.


A: de refferal mag geen punten verdienen met handelen om jou 0.5 te laten krijgen.
B: er is maar 1 account per IP toegestaan, en je wordt geblockt van de registreerpagina probeer je het toch.
 

Jort

New member
En sowieso heeft one2xs een hele goede clooncheckert. Daar kan Lennard heel snel zien wie cloon is.
 

Marjolein

Miss Marjolein
Marijnnn (link):

Marijnnn (link):
Waar kun je de tussenstand zien?


nogmaals

nergens, volgens mij wilde Lennard dit niet openbaar maken om het spannend te houden.
 
Bovenaan