Servercrash

G

Guest

Guest
Lennard (link):
Server 1 is een reseller, en server 2 en 3 zijn een VPS die op onze dedi draaien.

Maar server 1 zal ook wel weer een VPS op een grotere server zijn.


Okay, tnx voor uitleg
clown.gif
 

Jesse

New member
Gelukkig dat jullie weer terug zijn
pompom.gif

Volgens mij mis ik gelukkig niks nu, weet alleen niet zeker meer of ik gister nog wat via Trade-place heb laten overboeken
emo.gif
Erg, ja ik weet het...
 

Jesse

New member
Lennard (link):
Kun je dat niet via TradePlace terugzien?

Nee helaas niet
cry.gif
Naja zal wel kloppen dan, die klik van Bam was volgens mij het laatste inderdaad.
Weet wel dat ik rond dit puntenaantal iets had, dus neem aan dat alles gewoon is zoals het hoort te zijn.
Wel vervelend allemaal, maar in het vervolg gaan jullie dus vaker back-ups maken?
 

Braam

New member
Jesse (link):
Gelukkig dat jullie weer terug zijn
pompom.gif

Volgens mij mis ik gelukkig niks nu, weet alleen niet zeker meer of ik gister nog wat via Trade-place heb laten overboeken
emo.gif
Erg, ja ik weet het...


Kun je het anders niet even aan sjoerd vragen?
 

Jesse

New member
Braam (link):

Jesse (link):
Gelukkig dat jullie weer terug zijn
pompom.gif

Volgens mij mis ik gelukkig niks nu, weet alleen niet zeker meer of ik gister nog wat via Trade-place heb laten overboeken
emo.gif
Erg, ja ik weet het...


Kun je het anders niet even aan sjoerd vragen?


Ja zal ik straks even doen, thnx!
 

Lennard

Active member
Jesse (link):
Wel vervelend allemaal, maar in het vervolg gaan jullie dus vaker back-ups maken?
Dat is wel de bedoeling inderdaad, en wellicht transactiedata naar een 2e database wegschrijven.

Forumposts die verdwijnen zijn vervelend, maar daar kom je wel overheen. Punten die kwijt zijn dat is een stuk vervelender, en lastiger om te controleren.
 

Jesse

New member
Lennard (link):

Jesse (link):
Wel vervelend allemaal, maar in het vervolg gaan jullie dus vaker back-ups maken?
Dat is wel de bedoeling inderdaad, en wellicht transactiedata naar een 2e database wegschrijven.

Forumposts die verdwijnen zijn vervelend, maar daar kom je wel overheen. Punten die kwijt zijn dat is een stuk vervelender, en lastiger om te controleren.


Ah oke, 2 back-ups per dag bijvoorbeeld dan?
s Ochtends en s avonds zou kunnen natuurlijk.

Puntenaantal klopt trouwens inderdaad wel gewoon. Ik heb het net even met mijn aanbiedingen op Trade-place (en mijn punten hier) nagerekend, dus alles klopt gewoon. Hoop dat voor de rest ook niet al teveel mensen er overlast van hebben.

@Joeyl Ja klopt, moet je even het formulier invullen. Het domein is als het goed is nog wel steeds van jou, maar staat niet meer in het systeem van One2xs.
 

Lennard

Active member
Joeyl (link):
Ik had gisteren een domeinnaam gekocht, maar die heb ik niet meer, komt het door deze crash?
Jep, moet je ook even dat formulier invullen.
smile.gif



Jesse (link):
Ah oke, 2 back-ups per dag bijvoorbeeld dan?
s Ochtends en s avonds zou kunnen natuurlijk.
Idd, misschien zelfs wel om de 3 uur tijdens piektijden (tussen 14:00 en 21:00 wordt er het meest gehandeld/gekocht).
 

Joeey

New member
Jesse (link):

Lennard (link):

Jesse (link):
Wel vervelend allemaal, maar in het vervolg gaan jullie dus vaker back-ups maken?
Dat is wel de bedoeling inderdaad, en wellicht transactiedata naar een 2e database wegschrijven.

Forumposts die verdwijnen zijn vervelend, maar daar kom je wel overheen. Punten die kwijt zijn dat is een stuk vervelender, en lastiger om te controleren.


Ah oke, 2 back-ups per dag bijvoorbeeld dan?
s Ochtends en s avonds zou kunnen natuurlijk.

Puntenaantal klopt trouwens inderdaad wel gewoon. Ik heb het net even met mijn aanbiedingen op Trade-place (en mijn punten hier) nagerekend, dus alles klopt gewoon. Hoop dat voor de rest ook niet al teveel mensen er overlast van hebben.

@Joeyl Ja klopt, moet je even het formulier invullen. Het domein is als het goed is nog wel steeds van jou, maar staat niet meer in het systeem van One2xs.



Ticket aangemaakt. Maar hoe komt dit?
 
G

Guest

Guest
Joeyl (link):

Jesse (link):

Lennard (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Jesse (link):
Wel vervelend allemaal, maar in het vervolg gaan jullie dus vaker back-ups maken?




Dat is wel de bedoeling inderdaad, en wellicht transactiedata naar een 2e database wegschrijven.

Forumposts die verdwijnen zijn vervelend, maar daar kom je wel overheen. Punten die kwijt zijn dat is een stuk vervelender, en lastiger om te controleren.


Ah oke, 2 back-ups per dag bijvoorbeeld dan?
s Ochtends en s avonds zou kunnen natuurlijk.

Puntenaantal klopt trouwens inderdaad wel gewoon. Ik heb het net even met mijn aanbiedingen op Trade-place (en mijn punten hier) nagerekend, dus alles klopt gewoon. Hoop dat voor de rest ook niet al teveel mensen er overlast van hebben.

@Joeyl Ja klopt, moet je even het formulier invullen. Het domein is als het goed is nog wel steeds van jou, maar staat niet meer in het systeem van One2xs.



Ticket aangemaakt. Maar hoe komt dit?



Je moet het formulier op /crash invullen, geen ticket aanmaken..

En dat komt door die crash, in de database staat dat het domein wat One2xs besteld heeft van jou is.

Gister had je dat domein nog niet tijdens de backup, dus alles wat daarna in de database is gezet (Dus ook dat jij het domein hebt gekocht) is nu weg.
 

Jesse

New member
^ Omdat de hosting gecrasht is, en alles wat er gister gedaan is daarom verdwenen is. Gelukkig hadden ze nog wel een back-up gemaakt, zodat ze die nu weer op de hosting konden zetten.

Je domeinnaam is automatisch door het systeem besteld gister bij het bedrijf MDR (mijndomeinreseller), maar het systeem van One2xs weet dus niet meer dat jij gister een domeinnaam besteld hebt omdat deze gegevens weg zijn. De laatste back-up van het systeem was namelijk van gisterochtend.

Ticket aanmaken is niet de bedoeling denk ik, je moet even het formulier invullen dan wordt alles geregeld.
 
G

Guest

Guest
Ik had 200 punten
sadley.gif
([COLOR= white]In me dromen.........................................................[/COLOR])

Maar hoe is alles gecrashed dan?
 

Marvinn

Active member
Bash (link):
Ik had 200 punten
sadley.gif
([COLOR= white]In me dromen.........................................................[/COLOR])

Maar hoe is alles gecrashed dan?


Door het maken van de dagelijkse backup.
 
L

Lennard

Guest
Jammer, maar goed dat we er weer zijn! :)
Ik hoop voor jullie dat niet veel mensen hier misbruik van gaan maken...


toevoeging op 14 februari 2012, 15:37:06:
Je zou maar net een WARN hebben gehad
emo.gif
 

Joeri

Active member
Shit benik me topics van gisteren kwijt. maarja even opnieuw de plaatjes uploaden enzo.
Gelukkig mis ik niks qua punten
smile.gif
.

Succees trouwens met alle mailtjes verwijderen die je waarschijnlijk gekregen hebt van : ONE2XS DOET HET NIET OMG



Edit;

Ik weet niet waar ik dit moet melden dus doe het maar hier want ik heb net een nieuw topic gemaakt (weer hele tekst getypt en alles geupload. ik klik de upload site weg klik op verzenden. En toen crashte die weer. Opzich geen probleem maar ik weet niet of het dus lukt om nieuwe topics te maken voor de rest?
 
Bovenaan