Servercrash

Joeri

Active member
Raaoul (link):
Wat is er dan mis gegaan tijdens die dagelijkse backup?


Ik denk dat ze dat niet vertellen
yummie.gif


Topics maken werkt nu hier weer goed
wink.gif
 
G

Guest

Guest
We hebben er wel last van dus dat mag wel verteld worden hoor
hypocrite.gif
 
G

Guest

Guest
Joeri (link):
Shit benik me topics van gisteren kwijt. maarja even opnieuw de plaatjes uploaden enzo.
Gelukkig mis ik niks qua punten
smile.gif
.

Succees trouwens met alle mailtjes verwijderen die je waarschijnlijk gekregen hebt van : ONE2XS DOET HET NIET OMG



Edit;

Ik weet niet waar ik dit moet melden dus doe het maar hier want ik heb net een nieuw topic gemaakt (weer hele tekst getypt en alles geupload. ik klik de upload site weg klik op verzenden. En toen crashte die weer. Opzich geen probleem maar ik weet niet of het dus lukt om nieuwe topics te maken voor de rest?


one2xs.com/crash
 

Joeri

Active member
Xjessex (link):

Joeri (link):
Shit benik me topics van gisteren kwijt. maarja even opnieuw de plaatjes uploaden enzo.
Gelukkig mis ik niks qua punten
smile.gif
.

Succees trouwens met alle mailtjes verwijderen die je waarschijnlijk gekregen hebt van : ONE2XS DOET HET NIET OMG



Edit;

Ik weet niet waar ik dit moet melden dus doe het maar hier want ik heb net een nieuw topic gemaakt (weer hele tekst getypt en alles geupload. ik klik de upload site weg klik op verzenden. En toen crashte die weer. Opzich geen probleem maar ik weet niet of het dus lukt om nieuwe topics te maken voor de rest?


one2xs.com/crash




Quote:
Vul het formulier in als je transacties mist in je puntenlog
- Vul het formulier in als je producten hebt gekocht die hier niet bij staan
- Als je met iemand hebt gehandeld: probeer er dan eerst met diegene de punten opnieuw over te sturen, vul dit formulier pas in als dat niet lukt
- Vul het formulier s.v.p. eerlijk in, als we er achter komen dat je misbruik maakt van de situatie door te proberen extra punten te krijgen, dan wordt je account stopgezet
 

Lennard

Active member
Joeri (link):
Shit benik me topics van gisteren kwijt. maarja even opnieuw de plaatjes uploaden enzo.
Gelukkig mis ik niks qua punten
smile.gif
.

Succees trouwens met alle mailtjes verwijderen die je waarschijnlijk gekregen hebt van : ONE2XS DOET HET NIET OMG
Email deed het ook niet dus dat scheelt weer.
emo.gif



Raaoul (link):
We hebben er wel last van dus dat mag wel verteld worden hoor
hypocrite.gif

Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, dat zou ik na moeten vragen.
 
L

Lennard

Guest
Ik heb ineens mijn 95% waarschuwingspercentage terug, je had ze gistermiddag weggehaald
redface.gif

emo.gif

Succes met alles Lennard!
 

Videotube

New member
Lol, @ hierboven
emo.gif


Ik ben niks kwijt, alleen 1 topic en 2 PBs, ik had gister 2 doe-advertenties gedaan, voor 1 kreeg ik zeker weten 0,60 en voor die andere weet ik het niet. Word mijn 0,60 vergoed, of moet ik het opnieuw doen?

edit: raar AJAX werkt niet meer bij mij ?
 
G

Guest

Guest
Aarclay (link):
Is er geen raid-controller in jullie server soms?


Wat is een raid controller?
 
G

Guest

Guest
Videotube (link):
Ik moet pagina steeds refreshen, maarja. Misschien lukt het aan Chrome.


Bij mij werkt alles hor;
 

Lennard

Active member
Aarclay (link):
Is er geen raid-controller in jullie server soms?
Jawel, maar het hele virtualisatiesysteem lag eruit (Citrix - voor als je het kent) waardoor de hoster ook niet meer bij de schijven kon, en Citrix heeft ook weinig tot geen recovery-tools, dus was het einde oefening.

Vrijwel alle servers waren al overgezet van het brakke Citrix naar een ander systeem, en zo ook de helft van de websites die op dezelfde server stonden als wij, alleen waren wij net te laat dus...
 
G

Guest

Guest
Raaoul (link):

Aarclay (link):
Is er geen raid-controller in jullie server soms?


Wat is een raid controller?



i.p.v. 1 harde schijf meerdere.. (Geloof ik)
Dus dat alle data op verschillende schijven word opgeslagen, zodat als er een schijf crasht, je minder gegevens kwijt bent omdat de andere schijven nog wel werken, en daar staat ook een deel van de data op.
 

Patricka

New member
Ik zag het vanochtend.
sadley.gif

Maar hoe kan die back-up nu ineens niet goed gaan waar door de website crasht en anders altijd wel?
 
Bovenaan