Spotlight

Mikeb

New member
Mijn complimenten, het is mooi ingebouwd
wink.gif
 

Lennard

Active member
Sevvlor (link):
ik plaats een thread in de spotlight en die van Livonias knalt er uit :/

hoort dat?
Hier staan ze er wel allebei? Ook als ik met cache surf (wat jullie zien dus).


toevoeging op 11 december 2012, 13:48:22:

Mikeb (link):
Mijn complimenten, het is mooi ingebouwd
wink.gif

Thanks!
smile.gif
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):

Sevvlor (link):
ik plaats een thread in de spotlight en die van Livonias knalt er uit :/

hoort dat?
Hier staan ze er wel allebei? Ook als ik met cache surf (wat jullie zien dus).


toevoeging op 11 december 2012, 13:48:22:

Mikeb (link):
Mijn complimenten, het is mooi ingebouwd
wink.gif

Thanks!
smile.gif




Nu weer wel ja
confused.gif
 
G

Guest

Guest
Sevvlor (link):
ik plaats een thread in de spotlight en die van Livonias knalt er uit :/

hoort dat?


Dat dacht ik indd ook, ik heb er opnieuw een kwartje in gegooid en nu doet hij het weer
yummie.gif
maar ik werd er indd. uit gegooid.


toevoeging op 11 december 2012, 14:19:45:
@Lennard zit er een max. aan top posts aan? 3 of 5 oid?
 

Lennard

Active member
Nee, er zit geen max aan. Als er teveel komen doe ik de prijs wat omhoog, en als er geen gebruik van wordt gemaakt doe ik m wat omlaag. Ik wil er eigenlijk niet meer dan 5 hebben daar, dus daar ga ik de prijs op afstemmen.


toevoeging op 11 december 2012, 14:42:45:
Ik gooi er toch even een limiet van 15 in, just to be sure.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Als ik hem wil verlengen, kan ik hem verlengen tot de maximale datum waarvoor ik hem al had gekocht. Klopt dat?

En nu is ie gewoon leeg :)
 

Robindh

Active member
Waarom kan dit alleen in het handels gedeelte? En niet overal, stel ik heb een vraag in webwereld en wil deze ook onder de aandacht brengen kan dit niet. Of een gewone vraag en stel die in offtopic. Of ik wil mijn prijsvraag een beetje promoten. Of mijn tutorial ...
 
L

Lennard

Guest
Jep vind ik ook.

Zit er nou eigenlijk een limiet op per forum cat ?
--Laat maar al gezien, max 15, prijs wordt er op afgestemd--
 

Lennard

Active member
Robindesign (link):
Waarom kan dit alleen in het handels gedeelte? En niet overal, stel ik heb een vraag in webwereld en wil deze ook onder de aandacht brengen kan dit niet. Of een gewone vraag en stel die in offtopic. Of ik wil mijn prijsvraag een beetje promoten. Of mijn tutorial ...
Daar zat ik ook nog over te denken inderdaad, maar dat lijkt me niet echt wenselijk.
Als je een vraag stelt dan zou het oneerlijk zijn als rijkere leden meer antwoorden krijgen omdat ze toevallig punten genoeg hebben om al hun topics in de spotlight te zetten, en armere leden, of leden die ergens voor sparen, daar zakken de topics dan snel van weg.
 

Robindh

Active member
Lennard (link):

Robindesign (link):
Waarom kan dit alleen in het handels gedeelte? En niet overal, stel ik heb een vraag in webwereld en wil deze ook onder de aandacht brengen kan dit niet. Of een gewone vraag en stel die in offtopic. Of ik wil mijn prijsvraag een beetje promoten. Of mijn tutorial ...
Daar zat ik ook nog over te denken inderdaad, maar dat lijkt me niet echt wenselijk.
Als je een vraag stelt dan zou het oneerlijk zijn als rijkere leden meer antwoorden krijgen omdat ze toevallig punten genoeg hebben om al hun topics in de spotlight te zetten, en armere leden, of leden die ergens voor sparen, daar zakken de topics dan snel van weg.



Ja, maar aan de andere kant als je nu elke vraag in de spotlights zet kost het heel veel. Dus zoveel gebruik word er ook niet van gemaakt. Maar voor sommige topics is het soms best handig. Als je bijvoorbeeld wilt dat mensen je enquete voor bijvoorbeeld PWS in moeten vullen. Oid. Ik zie dus het probleem nog niet helemaal, omdat ik niet verwacht dat er dan heel veel topics in de spotlight komen. Hoogstens 1 of 2. Dan zakken de andere vragen niet heel veel weg.


toevoeging op 11 december 2012, 16:39:26:
En anders eventjes een paar weken testen, wat het effect er van is?
biggrin.gif
 

Robbert

New member
Desire (link):
Is dit niet gewoon handig?:

Afbeelding

Dan word je topique waarvoor je betaald niet geshowt in het topique overzicht maar op een aparte pagina die niet bekeken word...
emo.gif
 
Bovenaan