Spotlight

L

Lennard

Guest
Is het niet handiger om ipv een sterretje gewoon een kader te hebben met spotlight topics ofzo?
Valt dan wat duidelijker op, en je kan makkelijker het verschil zien tussen spotlight en normale als er een kadertje o.i.d is ?
 

Desire

Active member
tuurlijk wel, als zoiets gewoon in het forum layout ergens gebouwt word?
Robbert (link):

Desire (link):
Is dit niet gewoon handig?:

Afbeelding

Dan word je topique waarvoor je betaald niet geshowt in het topique overzicht maar op een aparte pagina die niet bekeken word...
emo.gif


 

Lennard

Active member
Desire (link):
tuurlijk wel, als zoiets gewoon in het forum layout ergens gebouwt word?
Robbert (link):

Desire (link):
Is dit niet gewoon handig?:

Afbeelding

Dan word je topique waarvoor je betaald niet geshowt in het topique overzicht maar op een aparte pagina die niet bekeken word...
emo.gif




De layout is al vol, nog meer kadertjes en dingetjes erbij dan wordt het echt onoverzichtelijk.
 
L

Lennard

Guest
Hmm misschien dan de background veranderen van het stukje wat in de spotlight staat ?


toevoeging op 11 december 2012, 17:35:02:
En anders misschien net als bij Sitedeals het markeren ipv een sterretje
yummie.gif
 

Desire

Active member
Lennard (link):
Kom dan op zn minst met verbetertips.


Als er nu 30 topics zijn met sterretje ervoor. Dan komen die als eerst in de rij, mar worden wel allemaal weergeven. En is het niet overzichtelijk meer.
 

Sfpmarc

New member
Nicknl (link):
Hmm misschien dan de background veranderen van het stukje wat in de spotlight staat ?


toevoeging op 11 december 2012, 17:35:02:
En anders misschien net als bij Sitedeals het markeren ipv een sterretje
yummie.gif



Helemaal mee eens! Donker oranje ofzo..
MET sterretje, die blijft awesome.
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Hmm misschien dan de background veranderen van het stukje wat in de spotlight staat ?


toevoeging op 11 december 2012, 17:35:02:
En anders misschien net als bij Sitedeals het markeren ipv een sterretje
yummie.gif

hoe bedoel je? Kun je een voorbeeldje maken?


Desire (link):

Lennard (link):
Kom dan op zn minst met verbetertips.


Als er nu 30 topics zijn met sterretje ervoor. Dan komen die als eerst in de rij, mar worden wel allemaal weergeven. En is het niet overzichtelijk meer.

Er staan er maximaal 15, en ik pas de prijs zo aan dat er ongeveer 5 staan continu, dus dat moet niet erg zijn lijkt me.
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Hmm misschien dan de background veranderen van het stukje wat in de spotlight staat ?


toevoeging op 11 december 2012, 17:35:02:
En anders misschien net als bij Sitedeals het markeren ipv een sterretje
yummie.gif

hoe bedoel je? Kun je een voorbeeldje maken?




Die markering is dan spotlight topic, die andere is normaal:
Schermafbeelding%202012-12-11%20om%2018.43.09.png



toevoeging op 11 december 2012, 18:45:31:
En achtergrond (als je niet Sitedeals wilt nadoen) kan je gewoon het topic wat spotlight is, de hele titel balk dus:
Schermafbeelding%202012-12-11%20om%2018.45.04.png

Als licht oranje (of een andere kleur) maken (de achtergrond dan).
 

Timvz

New member
Ziet er prachtig uit Lennard mooi gemaakt! Complimenten.

De enige opmerking die ik heb is dat ik denk dat het niet handig is de prijs af te stemmen op het aantal spotlight topics dat worden geplaatst. Ik denk dat het misschien een beter idee is om een vaste prijs in te stellen zodat je hier niet telkens naar of te kijken of het nu niet weer duurder is geworden.
Wat je nu bijvoorbeeld kan doen is een soort van wachtrij instellen. Wanneer er 5 spotlight topics zijn aangemaakt er een melding word weergeven dat je spotlight topic in de wachtrij is gezet om als spotlight weergeven te worden. Dit topic word dan wel normaal geplaatst maar wanneer je de wachtrij doorstaan heb word je spotlight topic boven aan weergeven als spotlight topic. Het lijkt me wel handig dat je pas betaalt wanneer je dan vervolgens uit de wachtrij komt. Dit, omdat je misschien door je normale topic al je product kan hebben gevonden wat je zogt of je product al verkocht hebt wat je aanbood. Er zou hiervoor dan weer een optie kunnen komen met : uit de spotlight wachtrij verwijderen.
 
L

Lennard

Guest
Die prijs is voor een test om even te kijken hoeveel interesse er is...
 
L

Lennard

Guest
Timievz (link):
Dat begrijp ik nicknl. Maar je zal voor dat probleem tog een oplossing moeten hebben
wink.gif



Nou aan je verhaal te begrijpen,
Als je dit als test uitvoert dan kan je uiteindelijk aan de hand van vraag en aanbod kijken wat de prijs wordt.
Dat is met alles in het leven.
 

Lennard

Active member
Timievz (link):
Ziet er prachtig uit Lennard mooi gemaakt! Complimenten.
Thanks!


Timievz (link):
De enige opmerking die ik heb is dat ik denk dat het niet handig is de prijs af te stemmen op het aantal spotlight topics dat worden geplaatst. Ik denk dat het misschien een beter idee is om een vaste prijs in te stellen zodat je hier niet telkens naar of te kijken of het nu niet weer duurder is geworden.
Wat je nu bijvoorbeeld kan doen is een soort van wachtrij instellen. Wanneer er 5 spotlight topics zijn aangemaakt er een melding word weergeven dat je spotlight topic in de wachtrij is gezet om als spotlight weergeven te worden. Dit topic word dan wel normaal geplaatst maar wanneer je de wachtrij doorstaan heb word je spotlight topic boven aan weergeven als spotlight topic. Het lijkt me wel handig dat je pas betaalt wanneer je dan vervolgens uit de wachtrij komt. Dit, omdat je misschien door je normale topic al je product kan hebben gevonden wat je zogt of je product al verkocht hebt wat je aanbood. Er zou hiervoor dan weer een optie kunnen komen met : uit de spotlight wachtrij verwijderen.
Ja je begreep mn opmerking niet helemaal denk ik.
Wat ik bedoelde is het volgende.
Als ik de prijs 0,01 punt maak voor 24 uur watchlist, dan staan er elke dag 2 paginas vol topics in de watchlists omdat het toch bijna gratis is. Als ik het 5 punten per 24 uur maak dan komt er geen een topic omdat iedereen het te duur vindt. Daar moet ik dus een goede afweging in maken en voor een goede prijs zorgen, en dat weet ik pas door wat te testen.
Ik bedoel niet dat ik elke dag de prijs ga wijzigen ofzo, dat doe ik niet, maar ik kijk nu wel even een paar dagen lang wat een handige prijs zou zijn om niet te weinig maar ook niet teveel topics in die lijst te krijgen, snapje?
smile.gif
Dat is ook de reden dat je nu niet verder dan 2 dagen kunt spotlighten.
 
G

Guest

Guest
Lennard (link):
Dat is ook de reden dat je nu niet verder dan 2 dagen kunt spotlighten.


Je topic staat in de spotlight tot 15-12-2012 12:39.

rock.gif
 

Lennard

Active member
Nicknl (link):
Wat vond je van mijn voorbeeld kwa design ?
Ik denk dat het dan te kitscherig wordt, het doel van de spotlight is dat de topics opvallen, en dat doen ze nu ook.
Ik wacht eerst even een tijdje af, misschien dat ik later wat van je tips meepak.

Iig bedankt voor het voorbeeldje.
smile.gif



Livonias (link):

Lennard (link):
Dat is ook de reden dat je nu niet verder dan 2 dagen kunt spotlighten.


Je topic staat in de spotlight tot 15-12-2012 12:39.

rock.gif


hacks
sadley.gif


ja had eerst 2 dagen ingebouwd, veranderd in 10 dagen om te testen, toen online gezet en vergeten terug te zetten
emo.gif
 
L

Lennard

Guest
Lennard (link):

Nicknl (link):
Wat vond je van mijn voorbeeld kwa design ?
Ik denk dat het dan te kitscherig wordt, het doel van de spotlight is dat de topics opvallen, en dat doen ze nu ook.
Ik wacht eerst even een tijdje af, misschien dat ik later wat van je tips meepak.

Iig bedankt voor het voorbeeldje.
smile.gif




smile.gif
Misschien dan tijdelijk het idee om het sterretje ergens anders te plaatsen?
Ik vind het persoonlijk niet zo mooi dat de titels niet "even gelijk" beginnen als je snapt wat ik bedoel
yummie.gif

Vandaar dat mijn idee ook zou opvallen en wat netter stond dacht ik :3
 

Timvz

New member
Lennard (link):

Timievz (link):
Ziet er prachtig uit Lennard mooi gemaakt! Complimenten.
Thanks!


Timievz (link):
De enige opmerking die ik heb is dat ik denk dat het niet handig is de prijs af te stemmen op het aantal spotlight topics dat worden geplaatst. Ik denk dat het misschien een beter idee is om een vaste prijs in te stellen zodat je hier niet telkens naar of te kijken of het nu niet weer duurder is geworden.
Wat je nu bijvoorbeeld kan doen is een soort van wachtrij instellen. Wanneer er 5 spotlight topics zijn aangemaakt er een melding word weergeven dat je spotlight topic in de wachtrij is gezet om als spotlight weergeven te worden. Dit topic word dan wel normaal geplaatst maar wanneer je de wachtrij doorstaan heb word je spotlight topic boven aan weergeven als spotlight topic. Het lijkt me wel handig dat je pas betaalt wanneer je dan vervolgens uit de wachtrij komt. Dit, omdat je misschien door je normale topic al je product kan hebben gevonden wat je zogt of je product al verkocht hebt wat je aanbood. Er zou hiervoor dan weer een optie kunnen komen met : uit de spotlight wachtrij verwijderen.
Ja je begreep mn opmerking niet helemaal denk ik.
Wat ik bedoelde is het volgende.
Als ik de prijs 0,01 punt maak voor 24 uur watchlist, dan staan er elke dag 2 paginas vol topics in de watchlists omdat het toch bijna gratis is. Als ik het 5 punten per 24 uur maak dan komt er geen een topic omdat iedereen het te duur vindt. Daar moet ik dus een goede afweging in maken en voor een goede prijs zorgen, en dat weet ik pas door wat te testen.
Ik bedoel niet dat ik elke dag de prijs ga wijzigen ofzo, dat doe ik niet, maar ik kijk nu wel even een paar dagen lang wat een handige prijs zou zijn om niet te weinig maar ook niet teveel topics in die lijst te krijgen, snapje?
smile.gif
Dat is ook de reden dat je nu niet verder dan 2 dagen kunt spotlighten.




aha,
Oke dan heb ik je denk ik wel verkeerd begrepen
wink.gif

Voor de rest wel mooi!
 
Bovenaan