Spotlight

Sjoerd

Active member
Kun je bij Recente Topics ook dat mapje met de ster doen als het een spotlight topic is?
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Vond dat sterretje ervoor toch duidelijker. Nu valt het bijna niet meer op.
 

Christopher

New member
Bedankt Lennard, eindelijk iets leuks
biggrin.gif
!
Wat ik wél beter zou vinden is dat het via adverteerder saldo gaat, dat dwingt een beetje de mensen adverteerderssaldo te kopen en wat minder spotlight topics.
smile.gif
 

Lennard

Active member
Christopher (link):
Bedankt Lennard, eindelijk iets leuks
biggrin.gif
!
Wat ik wél beter zou vinden is dat het via adverteerder saldo gaat, dat dwingt een beetje de mensen adverteerderssaldo te kopen en wat minder spotlight topics.
smile.gif

Maar de bedoeling is juist dat het voor iedereen toegankelijk blijft, en als er teveel topics komen kan ik altijd de prijs nog wat omhoog duwen.

Voorlopig blijft de prijs trouwens 0,25 punt, heb ook het limiet hoe ver je in de spotlight kan kopen nu op 7 dagen gezet.
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
Ik had dit topic niet echt bijgehouden en denk net: Eeh, Populaire topics nu met ster?
redface.gif

En toen was het dit
emo.gif

Aanbiedingen & Aanvragen staat vol met die dingen ;s
 

Lennard

Active member
Dat is vooral de nieuwigheid denk ik, en anders kan ik de prijs over een week ofzo nog aanpassen, maar nu laat ik hem nog even zo.
 

Azdin

New member
Voordeel is dat je nu vaker kan bumpen, niet met een post maar door hem in de spotlight te zetten
worshippy.gif
pompom.gif
 

Antonn

New member
Azdinnn (link):
Voordeel is dat je nu vaker kan bumpen, niet met een post maar door hem in de spotlight te zetten
worshippy.gif
pompom.gif



Ik doe lieve een post dan 0.25 te betalen
emo.gif
 

Azdin

New member
Antonn (link):

Azdinnn (link):
Voordeel is dat je nu vaker kan bumpen, niet met een post maar door hem in de spotlight te zetten
worshippy.gif
pompom.gif



Ik doe lieve een post dan 0.25 te betalen
emo.gif


Ja oke, maar stel je hebt als laatste gepost in je topic (dus niemand reageert meer) dan mag je niet telkens bumpen met een post; Er is één dubbelpost per topic toegestaan, mits er minimaal 24 uur tussen die twee posts zit.

Dus dan is spotlight handig
thumbsup.gif
 

Lennard

Active member
Oja, had je post pas gelezen toen ik niet thuis was en dacht "dat onthoud ik wel even en fix ik zo wel".
emo.gif


Maar is nu aangepast!
 

Sjoerd

Active member
Misschien heeft het iets met de cache te maken, want bij mij staat jouw topic wel bovenaan bij Aanvragen..
 
Bovenaan