V17 op VPS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luukvdo

New member
Van Habbo mag het wel maar ik zou het liever niet hier op het netwerk hebben aangezien het nog steeds overlast kan veroorzaken. Maargoed, eerst kijken wat Lennard er van zegt
 

Lennard

Active member
Lennard zegt: Ik ga niet oordelen over de legaliteit ervan, maar we kunnen het gedogen zolang we er geen officiële klachten over krijgen en zolang we die versie plus de illegale Habbo retros uit elkaar kunnen houden. Zodra er echter overlast wordt veroorzaakt dan is het voorbij en staan we die ook niet meer toe.

Heeft iemand een screenshot voor me van zon retro?
 

Laurenss

New member
Lennard (link):
Lennard zegt: Ik ga niet oordelen over de legaliteit ervan, maar we kunnen het gedogen zolang we er geen officiële klachten over krijgen en zolang we die versie plus de illegale Habbo retros uit elkaar kunnen houden. Zodra er echter overlast wordt veroorzaakt dan is het voorbij en staan we die ook niet meer toe.

Heeft iemand een screenshot voor me van zon retro?


Die ene runt dan? lol.
 

Marvinn

Active member
Lennard (link):
Lennard zegt: Ik ga niet oordelen over de legaliteit ervan, maar we kunnen het gedogen zolang we er geen officiële klachten over krijgen en zolang we die versie plus de illegale Habbo retros uit elkaar kunnen houden. Zodra er echter overlast wordt veroorzaakt dan is het voorbij en staan we die ook niet meer toe.

Heeft iemand een screenshot voor me van zon retro?


Van versie 13? Of versie 26?

Van versie 13 heb ik er ééntje.

Van V26 moet ik ff zoeken.
 

Azdin

New member
Dit is een v13 oldskool:


Gewoon het eerste beste filmpje op youtube. (Nee ik ken dit hotel niet, nee dit is niet bedoeld om reclame te maken link werkt niet eens)
 

Arjann

New member
Het oudste van het oudste
emo.gif
 

Laurenss

New member
Azdinnn (link):
Dit is een v13 oldskool:
YouTube-filmpje

Gewoon het eerste beste filmpje op youtube. (Nee ik ken dit hotel niet, nee dit is niet bedoeld om reclame te maken link werkt niet eens)

Moet toch v17 hebben lol?
 

Lennard

Active member
Ik bedoel meer een screenshot van de pagina waar je op terecht komt, om te kijken of wij ze uit elkaar kunnen houden.
smile.gif
 

Arjann

New member
Het is alleen maar 1 pagina, met een loader, ik geef wel ff een voorbeeld site
wink.gif


voorbeeld : -
 

Jeffreyy

Jeffrey
Mindcrime (link):
Niks, alleen bij v17 heb je betere en meer meubels
yummie.gif

Alles tot v25 oldschool


Alles tot 18, want vanaf 19 is alles met CMS van habbo;en die valt nog wel onder het copyright.
 

Donnyxs

New member
Euh,
Jponsen (link):

Mindcrime (link):
Niks, alleen bij v17 heb je betere en meer meubels
yummie.gif

Alles tot v25 oldschool


Alles tot 18, want vanaf 19 is alles met CMS van habbo;en die valt nog wel onder het copyright.





Daar ga ik jou zo een ongelijk geven! de CMS kwam pas uit bij v20, Dat kan je aan de threads van NGangsta @ RZ ook lezen, Alles tot er met v0 en v19 zijn oorspronkelijk uit de copyright, omdat sulake zelf de DCRs heb vrijgegeven.
 

Donnyxs

New member
Azdinnn (link):
Wat is het verschil dan met v13-v17?


V13 hebt veel minder functies, En de catagalus is niet zo uitgebrijd, Het script van de catagalus is in v17 ook veranderd om een beetje sneller te laden @ CCTs als je daar de lingo script van bekijkt zie je dat ook.

//
Nickjexx (link):
Nou dat verbaast me want Sulake gaat hun files echt niet zo maar vrij geven.

Jawel, Om sulake all bijna tegen de Revision 70 aanzit, op r50 hebben hun de files zelf vrijgegeven, Omdat oude hotellen veel minder functies dan hun hebben, Maar ze vergeten, Sommige mensen kunnen de CCTs aanpassen en dingen erbij coderen(Zoals ik)
///
Mindcrime (link):
Niks, alleen bij v17 heb je betere en meer meubels
yummie.gif

Alles tot v25 oldschool
Daar geef ik je zo een ongelijk! want de lingo scripts van de server zijn bij 17 zo veel meer uitgebrijd,
Ik heb hier verstand van geloof me.
////

Klik om de spoiler te openen (Spoiler)
Afbeelding


Een screen van inside v17 een kamer, Zo als je ziet heb je veeeel minder functies,

//// 4 berichten samengevoegd!
 

Laurenss

New member
Lennard (link):
Ik bedoel meer een screenshot van de pagina waar je op terecht komt, om te kijken of wij ze uit elkaar kunnen houden.
smile.gif


Lennard, Ik heb screen voor je
smile.gif



Klik om de spoiler te openen (Screen v13 Hotel.)
f56sk1.png


Als dit niet goed is, zeg het maar.
 

Donnyxs

New member
Daar heb je ook gelijk in, Sorry daarvoor geef me maar 1 waarschuwing voordat
yummie.gif


Het verschil tussen een CMS/v17

Bij v17 heb je een normale layout als homepage zonder inlog dingen,

Bij cms heb je die dingen wel makkelijk uit elkaar te houden dus!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan