V17 op VPS

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lennard

Active member
Mja als het verschil te vaag is dan zetten we hem alsnog uit; je kunt het beste gewoon helemaal geen retros hosten.
 

Marvinn

Active member
Zo retro V26 zorgt voor meer overlast denk ik.

Aangezien dat allemaal met MySQL troep gaat.

En V13 met text bestandjes enzo.
 

Laurenss

New member
Lennard (link):
Mja als het verschil te vaag is dan zetten we hem alsnog uit; je kunt het beste gewoon helemaal geen retros hosten.


Je moet ook opletten bij shared hosting daar runnen misschien ook retros ..
 

Ninooo

New member
het is zegmaar geen inlog site het is geen site je moet in de client zelf inloggen dus er is niet echt een site voor nodig .
 

Donnyxs

New member
ik ben nu bezig om een Eigen server te coderen(Met sucsess!) maar me vps werkt niet
confused.gif
 

Nicopara

Active member
Het is dus weldegelijk illegaal.

Zoek maar eens op het forum.
Er was hier een topic over en er stond bewijslast in.

Het is alsof ik Windows XP zou mogen gebruiken zonder te betalen gewoon omdat het verouderd is (2001). Bullshit dus...
 

Donnyxs

New member
Euhm hoe bedoel je? Sulake heeft de files voor oldskools letterlijk ZELF vrijgegeven, Anders zouden er niet meer zo veel DCRs zijn voor V1 etc he?
 

Donnyxs

New member
Ze hebben het over CMSen, Als v17(oldskool) illegaal was had habbo zelf NOOIT maar dan ook NOOIT de files mogen releasen om er zelf 1 te maken, Oldskools zijn zo veroudert, Bijna geen spelers meer, Daarom heeft sulake zelf de files gereleased,

Als het illegaal was hadden ze dat niet gedaan.

en ze zeggen CLONE wat ik heb een geen Kloon meer, Dat is een simpele loadertje met daarop een spelletje <3


Nicopara (link):
Het is dus weldegelijk illegaal.

Zoek maar eens op het forum.
Er was hier een topic over en er stond bewijslast in.

Het is alsof ik Windows XP zou mogen gebruiken zonder te betalen gewoon omdat het verouderd is (2001). Bullshit dus...





En wat heeft een verouderde illegale windows XP hier mee te maken?!

En met retros bedoeld habbo zelf tegenwoordig Klonen van de HoloCMS/PHPretro/UberCMS/Phoenix niet v17 die is all heel lang vervallen, ga mij dit nou niet aanvechten, want ik geef tog niet op!
 

Nicopara

Active member
Mybot (link):
En wat heeft een verouderde illegale windows XP hier mee te maken?!


Kwestie van een vergelijking te trekken -.-

Wss weer een kleuter achter de pc..
 

Donnyxs

New member
ik kleuter? Kleuters Coderen geen eigen servers, Als je bewijs wil kan ik je een screen sturen @ waar scripts op staan?! Ik ga een C# server maken, Dat is een hele revolutie voor de retro,

ik weet niet waar jij je punt wil heenbrengen maar je verliest dit.
 

Dylano

New member
Weetje Lennard?


Wat nou als je Bijvoorbeeld bewijs hebt dat Sulake het goedkeurt om een Retro Hosten hierop?

Mag dat dan?
 

Luukvdo

New member
Zoals Lennard zei:

Lennard (link):
je kunt het beste gewoon helemaal geen retros hosten.

Lijkt mij vrij duidelijk. Het kan alsnog overlast veroorzaken en dat willen we niet
 

Dylano

New member
Ja, maar als je van SULAKE mag, wat is Lennard zijn Reactie erop dan?

En heb net even E-Mail gestuurd naar Sulake, wat nou de bedoeling enz is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan