Verandering one2xs

Marvinn

Active member
Jammer dat je stopt op one2xs.
sadley.gif


Succes met je studie trouwens
emo.gif
 

Roeltjuh

Roel
Wat jammer, dit nieuws. Ook al kende ik je niet zo goed, blijft het toch altijd jammer als er iemand van het team weg gaat. Maar bedankt voor de hulp die je aan heel one2xs hebt gegeven, en wij zullen jouw ook nooit vergeten! Tot ziens
bye.gif
 

Caner

Held
Bedankt dat je 3 jaar lang de site staande hield met Lennard en ik hoop je weer eens terug te zien op One2xs.
smile.gif


Doei Ruben
sadley.gif
 

Jordyt

New member
Jammer dat je weg gaat, ik was hier al vanaf bijna het begin en toen was je inderdaad veel actiever! Toch zullen wij je allemaal missen.
 

Lodwijk

Member
Doei ruben!
Jammer dat je weggaat! wel succes met je studie he?
we zillen je missen
groetjes lodwijk
thumbsup.gif
 

Patricka

New member
Jammer Ruben, je was jammer genoeg niet veel actief op one2xs, gelukkig wel achter de schermen.

Succes met alles wat je maar gaat doen na dit, en bedankt voor het oprichten van one2xs!

Voor jouw ook een fijne jaarwisseling gewenst!
 

Antonn

New member
Ik vind het heel jammer dat je weggaat. Ook al ken ik je maar half vind ik het erg erg voor jou dom weg te gaan. *medelijden*
 

Janm

Active member
Jammer ruben, ben veel van je tickets opgeschoten bedankt. Maar echt jammer dat je weggaat ik ga je missen
 

Alemaalte

New member
Dat mensen allemaal zo klef doen als iemand weggaat.


toevoeging op 31 december 2011, 18:24:25:
Jullie hope allemaal gewoon dat er een plaatsje vrijkomt in de "crew" zodat jullie mod kunnen worden
emo.gif
 

Patricka

New member
Alemaalte (link):
Dat mensen allemaal zo klef doen als iemand weggaat.


toevoeging op 31 december 2011, 18:24:25:
Jullie hope allemaal gewoon dat er een plaatsje vrijkomt in de "crew" zodat jullie mod kunnen worden
emo.gif



Zeker(
emo.gif
), en jij denkt dat Lennard iemand die 2 jaar op one2xs mede eigenaar wordt?
clown.gif
emo.gif
 

Ruben

New member
Bedankt iedereen voor alle complimenten en succeswensen
smile.gif



Ik denk overigens niet dat Lennard zo maar een mede eigenaar gaat aanstellen
emo.gif
 
Bovenaan