Verandering one2xs

Mrdylan

New member
Hey, Ruben.

Jammer dat je weggaat ik zou je erg missen.
Ik schrok hier wel van.. voor de rest veel succes met je studie en in real.
 

Sebas

Active member
Hee Ruben,

Jammer dat je weg gaat, bedankt voor alles wat je hebt gedaan.
Beetje laat het berichtje maar dat komt omdat ik zelf ook een stuk minder actief ben op het forum.

Heel veel succes met je studie.
 

Sanderc

New member
Ruben, ik ken jou eigenlijk niet, omdat ik nog vrij nieuw ben op deze site.
Maar toch bedankt van het maken van deze site met Lennard.
Zonder deze site zou ik nooit mijn allereerste poject kunnen af krijgen.
 

Xurao

New member
Ruben (link):

Bewaakertje (link):
Daar keek ik nooit naar
wink.gif
Wat studeer je?

Technische Bestuurskunde op de TU Delft
wink.gif




Hallelujah. O,o
Succes ermee, Ik zal je ook nooit vergeten, dat is wat zeker is. :3
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Christopher (link):
Ik vind dat er onder de naam van Ruben Ex-beheerder moet staan
sadley.gif



Wilde hij zelf niet
yummie.gif
 

Milan

New member
Ruben mag nu wel geen o2xs avatar meer hebben he, hij is geen beheerder en dat kan voor verwarring zorgen!
redface.gif
 

Fass

Active member
Milan (link):
Ruben mag nu wel geen o2xs avatar meer hebben he, hij is geen beheerder en dat kan voor verwarring zorgen!
redface.gif

Wijsneus.
aah.gif
 

Wiitse

New member
Sebas heeft ook nog zijn @one2xs.com email-adres. Daar kun je beter om zeuren dan om die simpele avatar.
 

Lennard

Active member
Precies, wat boeit het nou?
Ruben heeft 4 jaar lang zn best gedaan om one2xs op te bouwen, dan ga ik nu niet ineens zeuren over een avatar. Zelfde met Sebas; hij heeft meegeholpen om one2xs op te bouwen, als hij dan zn emailadres wil houden dan vind ik dat prima. Merlin en Tim (geen idee of je ze kent) hebben een paar jaar terug ook met one2xs geholpen en hebben ook nog steeds hun emailadres (al gebruiken ze hem niet meer denk ik zo), en ik zou niet weten waarom dat anders zou moeten.
 

Sebas

Active member
Wiitse (link):
Sebas heeft ook nog zijn @one2xs.com email-adres. Daar kun je beter om zeuren dan om die simpele avatar.


Ik gebruik alleen msn nog, en email niet.
En dit is in overleg gegaan met lennard, dus daar kun je weinig van zeggen.



Lennard (link):
Precies, wat boeit het nou?
Ruben heeft 4 jaar lang zn best gedaan om one2xs op te bouwen, dan ga ik nu niet ineens zeuren over een avatar. Zelfde met Sebas; hij heeft meegeholpen om one2xs op te bouwen, als hij dan zn emailadres wil houden dan vind ik dat prima. Merlin en Tim (geen idee of je ze kent) hebben een paar jaar terug ook met one2xs geholpen en hebben ook nog steeds hun emailadres (al gebruiken ze hem niet meer denk ik zo), en ik zou niet weten waarom dat anders zou moeten.
 

Wiitse

New member
Ik bedoel niet dat ik het een probleem vind, maar ik gaf het als voorbeeld, omdat Milan iets van die avatar zei.
wink.gif
 

Patricka

New member
Luukvdo (link):
Staat ook niet in de startpost ofzo
emo.gif



Mensen lezen tegenwoordig alleen nog maar de titel en dan reageren ze.
sadley.gif
 
Bovenaan