Voorbeeld-verplicht

Yorrick

Active member
Hallo one2xs,

Na het zien van vele topics zonder voorbeeld ben ik op het volgende idee gekomen:

[SIZE= 18px]Mijn idee ![/SIZE]
Mijn idee is dus dat als je een topic opent in aanbiedingen dat je verplicht een voorbeeld moet toevoegen.
Het zou er ongeveer zo uit te kunnen komen zien:


Klik om de spoiler te openen
v5bewh.png


Onder de smileys staat het nieuwe vakje: Voorbeeld/bewijs
Het is de bedoeling dat je de URL van een plaatje er invoegt.

Als je geen voorbeeld kunt geven van je product kun je N.V.T. of iets dergelijks invullen.
(En dan wordt het topic beoordeeld of er wel een bewijs kan worden gegeven of niet, het topic wordt nog wel meteen geplaatst)

[SIZE= 18px]Win-Win situatie[/SIZE]
1) De gebruikers zijn er zekerder van dat de topic-starter het product daadwerkelijk heeft.
2) De support hoeft minder te controleren.
3) Het topic wordt niet vervuild met reacties zoals: "Je moet een voorbeeld plaatsen!", "Voorbeeld?" etc.
4) De support hoeft minder berichten te verwijderen (Vooral de bovenstaande berichten)
coool.gif


Nadat de topic-starter de URL van het plaatje heeft ingevoegd, komt het er ongeveer zo uit te zien:
{bericht}
{lijn}
{screens}

30w2o44.png


[SIZE= 18px]Nog niet overtuigt?[/SIZE]
Doe het dan voor de kittens op de screen
pompom.gif


Wat vinden jullie van dit idee?
Onderbouw je mening s.v.p.!

Groet,
Fanorg
 
G

Guest

Guest
OVERTUIGT!

DAT KITTEN
bloos.gif





Klik om de spoiler te openen
Lennard, het katten mens
 

Antonn

New member
Milan (link):
En als je een domein of host aanbiedt?


Je duid erboven aan wat je aanvied, als je domein, host selecteerd verdwijnt dit vakje.

Voor, blijlage toevoegen is wel nice.

En ik wil wel zon kittn
redface.gif
 

Yorrick

Active member
Milan (link):
En als je een domein of host aanbiedt?

Nou als je hele bericht leest dan lees je dat je er niet van toepassing in kan vullen.


Antonn (link):

Milan (link):
En als je een domein of host aanbiedt?


Je duid erboven aan wat je aanvied, als je domein, host selecteerd verdwijnt dit vakje.

Voor, blijlage toevoegen is wel nice.

En ik wil wel zon kittn
redface.gif



Ja dat zou wel kunnen, alleen "domein en host" is ook voor layouts etc.
Dan zou Lennard er nog een vakje bij moeten maken.
 

Yorrick

Active member
Nee, gewoon: http://i47.tinypic.com/30w2o44.png
En dan zet hij dat automatisch in een IMG tag onder het bericht.
Het zou leuk zijn als het ook met links werkte, dus bijvoorbeeld als je een website wilt laten zien vul je gewoon http://www.one2xs.com/ in en dan zet hij het in een URL tag.
 

Yorrick

Active member
Ja dan kan je het nog altijd reporten, maar ik denk niet dat veel mensen dit gaan doen, want het levert wel procentjes op na een aantal keren hoor (denk ik dan)
swhip.gif
 

Alemaalte

New member
Dus als je geen voorbeeld kan geven dan moet je wachten op goedkeuring? Wat een pokke idee is dit nou weer? Als ik iets verkoop waarbij ik geen plaatje als voorbeeld wil geven dan doe ik dat en verwacht ik toch onmiddellijk mijn topic. Het is niet omdat er snullen zijn die zich niet aan de regels houden dat ik daarom er last van moet ondervinden. Report die topics gewoon en dan doen de mods er wel iets aan.
 

Yorrick

Active member
Alemaalte (link):
Dus als je geen voorbeeld kan geven dan moet je wachten op goedkeuring? Wat een pokke idee is dit nou weer? Als ik iets verkoop waarbij ik geen plaatje als voorbeeld wil geven dan doe ik dat en verwacht ik toch onmiddellijk mijn topic. Het is niet omdat er snullen zijn die zich niet aan de regels houden dat ik daarom er last van moet ondervinden. Report die topics gewoon en dan doen de mods er wel iets aan.


Dat staat er niet hoor
emo.gif

Het topic wordt wel aangemaakt, alleen hij wordt gelijk gereport door een systeempje. Daarna kunnen mods hem als nog sluiten of hem open laten.
 

Caner

Held
Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee, zijn we van al die posts van leden af die zeggen "voorbeeld binnen 24 uur anders topic op slot"
emo.gif
 

Alemaalte

New member
Caner (link):
Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee, zijn we van al die posts van leden af die zeggen "voorbeeld binnen 24 uur anders topic op slot"
emo.gif



Die horen er zo al niet te zijn! Gewoon reporten die handel.


Fanorg (link):

Alemaalte (link):
Dus als je geen voorbeeld kan geven dan moet je wachten op goedkeuring? Wat een pokke idee is dit nou weer? Als ik iets verkoop waarbij ik geen plaatje als voorbeeld wil geven dan doe ik dat en verwacht ik toch onmiddellijk mijn topic. Het is niet omdat er snullen zijn die zich niet aan de regels houden dat ik daarom er last van moet ondervinden. Report die topics gewoon en dan doen de mods er wel iets aan.


Dat staat er niet hoor
emo.gif

Het topic wordt wel aangemaakt, alleen hij wordt gelijk gereport door een systeempje. Daarna kunnen mods hem als nog sluiten of hem open laten.



En het nut daarvan? Reporten door leden is te moeilijk? Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?

Gewoon report functie gebruiken.
 

Fass

Active member
We hebben hier op zich al een werkend systeem en dit is imo onnodig programmeerwerk.

//Edit: wel leuke screen.
 

Caner

Held
Alemaalte (link):

Caner (link):
Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee, zijn we van al die posts van leden af die zeggen "voorbeeld binnen 24 uur anders topic op slot"
emo.gif



Die horen er zo al niet te zijn! Gewoon reporten die handel.



Volgens mij snap je het idee van Fanorg niet. Als een persoon een layout wilt verkopen, moet hij eerst een bewijs leveren (link naar het layout e.d.) alvorens het verzonden mag worden. En mijn reactie hierop is dan dat wij minder posts in topic zien met daarin dat de TS bewijs moet leveren binnen 24 uur
smile.gif



toevoeging op 23 juni 2012, 19:34:58:
Of snap ik het ook niet helemaal
emo.gif
?
 

Fass

Active member
En alemaalte reageert daarop met te zeggen dat die posts op dit moment eigenlijk er ook al niet horen te zijn?
 

Yorrick

Active member
Caner (link):
Volgens mij snap je het idee van Fanorg niet. Als een persoon een layout wilt verkopen, moet hij eerst een bewijs leveren (link naar het layout e.d.) alvorens het verzonden mag worden. En mijn reactie hierop is dan dat wij minder posts in topic zien met daarin dat de TS bewijs moet leveren binnen 24 uur
smile.gif



toevoeging op 23 juni 2012, 19:34:58:
Of snap ik het ook niet helemaal
emo.gif
?

Oke even opheldering.

Je moet een voorbeeld invoegen.

Doe je dit: Je topic wordt gepost.
Doe je dit niet: Je topic wordt gepost en automatisch gereport. Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet.

Fass (link):
We hebben hier op zich al een werkend systeem en dit is imo onnodig programmeerwerk.

//Edit: wel leuke screen.


Maar wel voordeel voor later
biggrin.gif

Het hoeft er ook niet meteen te komen, als je dagje vrij hebt kun je dit denk ik wel makkelijk maken hoor
redface.gif




Alemaalte (link):

Caner (link):
Ik vind dit eigenlijk wel een goed idee, zijn we van al die posts van leden af die zeggen "voorbeeld binnen 24 uur anders topic op slot"
emo.gif



Die horen er zo al niet te zijn! Gewoon reporten die handel.


Ja en dan krijg je meer en meer reports, het is juist de bedoeling dat dit handiger is voor het team.

Alemaalte (link):
En het nut daarvan? Reporten door leden is te moeilijk? Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?

Gewoon report functie gebruiken.

Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?
 

Caner

Held
Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?


Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif
 
Bovenaan