Voorbeeld-verplicht

Yorrick

Active member
Caner (link):

Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?


Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif



Ik bedoelde het post en report- gedeelte.
Het nakijken moet altijd nog door een mens gebeuren.
Sorry
sadley.gif
 

Alemaalte

New member
Als je het niet snapt moet je leren lezen, daarbij de mensen die denken dat ik het niet snap, tja, waar moei je je eigenlijk mee?

Ontoppic: Het is dus niets geautomatiseerd
sm_eerie.gif



Fass (link):
En alemaalte reageert daarop met te zeggen dat die posts op dit moment eigenlijk er ook al niet horen te zijn?


Ja, klopt dat niet dan?


Er is 0.0000% voordeel, maar ik ga stoppen met te reageren, jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.
 

Caner

Held
Fanorg (link):

Caner (link):

Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?


Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif



Ik bedoelde het post en report- gedeelte.
Het nakijken moet altijd nog door een mens gebeuren.
Sorry
sadley.gif




Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.
 

Alemaalte

New member
Caner (link):

Fanorg (link):

Caner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?






Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif



Ik bedoelde het post en report- gedeelte.
Het nakijken moet altijd nog door een mens gebeuren.
Sorry
sadley.gif




Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.



Dus je wilt minder werk voor de mods door mensen niet posts te laten reporten die verkeerd zijn, nee, je gaat ALLE posts reporten die geen voorbeeld in dat vak willen invullen.

Ja, dat klinkt echt enorm slim.


Caner (link):

Fanorg (link):

Caner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?






Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif



Ik bedoelde het post en report- gedeelte.
Het nakijken moet altijd nog door een mens gebeuren.
Sorry
sadley.gif




Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.



Die posts mogen er niet zijn, zouden ze eens strenger op moeten gaan zijn, dat wel.
Natuurlijk moet je bewijs leveren, maar om daar een appart vak voor te maken? En als het een bewijs is dat niet in zon vak kan om dan automatisch het team naar de post laten kijken?
Wat voor zever is dat nou weer?
 

Yorrick

Active member
Caner (link):
Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.


Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.


Alemaalte (link):
Als je het niet snapt moet je leren lezen, daarbij de mensen die denken dat ik het niet snap, tja, waar moei je je eigenlijk mee?

Ontoppic: Het is dus niets geautomatiseerd
sm_eerie.gif



Fass (link):
En alemaalte reageert daarop met te zeggen dat die posts op dit moment eigenlijk er ook al niet horen te zijn?


Ja, klopt dat niet dan?


Er is 0.0000% voordeel, maar ik ga stoppen met te reageren, jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.


Er is wel degelijk voor deel. De meeste weten niet eens dat een voorbeeld verplicht is omdat ze de regels niet hebben gelezen. Nu herinner je de mensen er aan en zullen er dus meer topics met voorbeelden/bewijzen komen.


Alemaalte (link):
Als je het niet snapt moet je leren lezen



Alemaalte (link):
maar ik ga stoppen met te reageren, jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.

Als je zo gaat reageren kan ik weinig argumenten geven.



Alemaalte (link):

Caner (link):

Fanorg (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Caner (link):

Fanorg (link):
Het is volledig geautomatiseerd, dus ik snap de zin: "Mods die elke dag effe 6 minuten de topics in aanbiedingen bekijken zijn er niet?" niet echt
yummie.gif
?


Ja maar je zegt net "Hierna zullen mods kijken of er een bewijs nodig is of niet." en nu zeg je dat het volledig geautomatiseerd is?
yummie.gif







Ik bedoelde het post en report- gedeelte.
Het nakijken moet altijd nog door een mens gebeuren.
Sorry
sadley.gif




Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.



Die posts mogen er niet zijn, zouden ze eens strenger op moeten gaan zijn, dat wel.
Natuurlijk moet je bewijs leveren, maar om daar een appart vak voor te maken? En als het een bewijs is dat niet in zon vak kan om dan automatisch het team naar de post laten kijken?
Wat voor zever is dat nou weer?


Om oplichting/onduidelijkheid te voorkomen, dat is zeker geen onzin.
 

Alemaalte

New member
Caner (link):
Ik heb nu absoluut geen idee waar jij het over hebt. Kan je wat duidelijker zijn?


Ik heb het over dit topic ... misschien moet je even de zin aanduiden die je niet snapt want ik heb wel iets meer dan 1 ding gezegd ...
 

Caner

Held
Fanorg (link):

Caner (link):
Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.


Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.



En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.
 

Alemaalte

New member
Fanorg, dus je zegt het probleem is dat mensen de regels niet gelezen hebben en daarom geen voorbeeld plaatsen, en i.p.v. het op te lossen door de regels verplicht te laten lezen ofzo ga je een slecht systeem maken waarin mods posts moeten gaan bekijken omdat iemand geen voorbeeld in het voorbeeld vak willen invullen?


Caner (link):

Fanorg (link):

Caner (link):
Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.


Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.



En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.



Je snapt het idee blijkbaar niet goed, je hoeft geen voorbeeld te geven, het enige verschil is dat het automatisch gereport wordt waardoor de mods er naar moeten kijken i.p.v. dat het door de leden gereport wordt zodat de mods enkel de foute posts bekijken. Wat het dus slechter maakt.

EN HIEROP kan je nou best reageren als je iets constructief wilt.
Want ik ga even je offtopic bericht reporten, dat is namelijk waarvoor de report button hier is.
 

Yorrick

Active member
Alemaalte (link):
Fanorg, dus je zegt het probleem is dat mensen de regels niet gelezen hebben en daarom geen voorbeeld plaatsen, en i.p.v. het op te lossen door de regels verplicht te laten lezen ofzo ga je een slecht systeem maken waarin mods posts moeten gaan bekijken omdat iemand geen voorbeeld in het voorbeeld vak willen invullen?


Alemaalte (link):
jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.


Waarom is het een slecht systeem?
Ik vind het een goed systeem omdat er zo meer mensen bewust zijn van het fijn dat ze een voorbeeld moeten invoegen.

Je kan iemand niet verplichten te lezen. Ze kunnen wel het topic aanklikken, maar hoe kun je nou controleren of ze het echt hebben gelezen?
 

Caner

Held
Alemaalte (link):

Caner (link):

Fanorg (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Caner (link):
Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.






Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.



En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.



Je snapt het idee blijkbaar niet goed, je hoeft geen voorbeeld te geven, het enige verschil is dat het automatisch gereport wordt waardoor de mods er naar moeten kijken i.p.v. dat het door de leden gereport wordt zodat de mods enkel de foute posts bekijken. Wat het dus slechter maakt.



Oh dan snap je mijn idee ook niet denk ik.


Quote:
Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.



Fanorg (link):
Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.


En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.[/quote]

smile.gif
 

Alemaalte

New member
Fanorg (link):

Alemaalte (link):
Fanorg, dus je zegt het probleem is dat mensen de regels niet gelezen hebben en daarom geen voorbeeld plaatsen, en i.p.v. het op te lossen door de regels verplicht te laten lezen ofzo ga je een slecht systeem maken waarin mods posts moeten gaan bekijken omdat iemand geen voorbeeld in het voorbeeld vak willen invullen?


Alemaalte (link):
jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.


Waarom is het een slecht systeem?
Ik vind het een goed systeem omdat er zo meer mensen bewust zijn van het fijn dat ze een voorbeeld moeten invoegen.

Je kan iemand niet verplichten te lezen. Ze kunnen wel het topic aanklikken, maar hoe kun je nou controleren of ze het echt hebben gelezen?



Door ze te reporten wanneer ze de regels breken?

En man, doe je het expres?


Alemaalte (link):
Je hoeft geen voorbeeld te geven, het enige verschil is dat het automatisch gereport wordt waardoor de mods er naar moeten kijken i.p.v. dat het door de leden gereport wordt zodat de mods enkel de foute posts bekijken. Wat het dus slechter maakt.

EN HIEROP kan je nou best reageren als je iets constructief wilt.
Want ik ga even je offtopic bericht reporten, dat is namelijk waarvoor de report button hier is.



toevoeging op 23 juni 2012, 19:58:55:

Caner (link):

Alemaalte (link):

Caner (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Fanorg (link):

Caner (link):
Maar dat kost dan weer allemaal tijd. Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.


Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.







En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.



Je snapt het idee blijkbaar niet goed, je hoeft geen voorbeeld te geven, het enige verschil is dat het automatisch gereport wordt waardoor de mods er naar moeten kijken i.p.v. dat het door de leden gereport wordt zodat de mods enkel de foute posts bekijken. Wat het dus slechter maakt.



Oh dan snap je mijn idee ook niet denk ik.


Quote:
Ik denk dat de persoon die een layout of iets anders wilt verkopen bewijs moet leveren vóór hij het verzend, bespaart tijd voor de moderators en bespaart allemaal van die posts met dat de TS bewijs moet leveren etc. etc.



Fanorg (link):
Daar heb je gelijk in, alleen hij/zij wil natuurlijk dat zijn topic meteen in aanbiedingen staat.


En daarom is de TS gedwongen een bewijs te posten als hij/zij zijn/haar topic in aanbiedingen wilt plaatsen.



smile.gif
[/quote]

Maar dat is NIET ZO. Je wordt niet gedwongen, je mag dat nu nog een derde keer herhalen, dat gaat het niet veranderen, je wordt niet gedwongen.
 

Caner

Held
Volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed. Maar ik denk dat het beter is dat we dit aan Lennard overlaten
wink.gif
 

Alemaalte

New member
Caner (link):
Volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed. Maar ik denk dat het beter is dat we dit aan Lennard overlaten
wink.gif



Wil jij even voor jezelf spreken? Naar mijn weten snap ik jou volledig hoor?
 

Caner

Held
Alemaalte (link):

Caner (link):
Volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed. Maar ik denk dat het beter is dat we dit aan Lennard overlaten
wink.gif



Wil jij even voor jezelf spreken? Naar mijn weten snap ik jou volledig hoor?



Nee je snapt me niet. Maar ik ga hier niet meer verder op in
wink.gif
 

Alemaalte

New member
Caner (link):

Alemaalte (link):

Caner (link):
Volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed. Maar ik denk dat het beter is dat we dit aan Lennard overlaten
wink.gif



Wil jij even voor jezelf spreken? Naar mijn weten snap ik jou volledig hoor?



Nee je snapt me niet. Maar ik ga hier niet meer verder op in
wink.gif




Haha, dus, als je perse denkt dat ik het niet snap, waarom leg je het dan niet uit?
En wat snap ik trouwens niet want ik heb nog niet echt veel gezien, ik heb trouwens net gemerkt dat de startpost is veranderd met argumenten, even lezen
biggrin.gif



toevoeging op 23 juni 2012, 20:05:13:
1) De gebruikers zijn er zekerder van dat de topic-starter het product daadwerkelijk heeft.
2) De support hoeft minder te controleren.
3) Het topic wordt niet vervuild met reacties zoals: "Je moet een voorbeeld plaatsen!", "Voorbeeld?" etc.
4) De support hoeft minder berichten te verwijderen (Vooral de bovenstaande berichten)

Tegenargumenten:

1) Waarom zou dat zijn? Een voorbeeld moet er nu ook al zijn.
2) Dus je oplossing is om alles automatisch te reporten en dat geeft minder werk?
3) Zon vervuilende reacties moeten meteen gereport worden (en verdienen 75% procent).
4) Daar is een betere oplossing voor: strenger beleid.
 

Caner

Held
Waarom ik het niet uitleg? Omdat ik betere dingen te doen heb dan een jongeman uitleggen (die overigens niets bepaald) hoe mijn idee in elkaar zit. En al helemaal als jij mij een PB gaat sturen wat onacceptabel is naar mijn mening.
 

Alemaalte

New member
Caner (link):
Waarom ik het niet uitleg? Omdat ik betere dingen te doen heb dan een jongeman uitleggen (die overigens niets bepaald) hoe mijn idee in elkaar zit. En al helemaal als jij mij een PB gaat sturen wat onacceptabel is naar mijn mening.


O nee, ik stuurde je een pb, zo erg.
En hahaha, jij hebt niets beter te doen? Jij zit hier te reageren?

*edit*

En we zijn weer oftopic
pompom.gif
 

Yorrick

Active member
Alemaalte (link):

Caner (link):

Alemaalte (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Caner (link):
Volgens mij snappen wij elkaar niet zo goed. Maar ik denk dat het beter is dat we dit aan Lennard overlaten
wink.gif







Wil jij even voor jezelf spreken? Naar mijn weten snap ik jou volledig hoor?



Nee je snapt me niet. Maar ik ga hier niet meer verder op in
wink.gif




Haha, dus, als je perse denkt dat ik het niet snap, waarom leg je het dan niet uit?
En wat snap ik trouwens niet want ik heb nog niet echt veel gezien, ik heb trouwens net gemerkt dat de startpost is veranderd met argumenten, even lezen
biggrin.gif




Hij is niet veranderd hoor
emo.gif
emo.gif
?


Alemaalte (link):

Fanorg (link):

Alemaalte (link):
Fanorg, dus je zegt het probleem is dat mensen de regels niet gelezen hebben en daarom geen voorbeeld plaatsen, en i.p.v. het op te lossen door de regels verplicht te laten lezen ofzo ga je een slecht systeem maken waarin mods posts moeten gaan bekijken omdat iemand geen voorbeeld in het voorbeeld vak willen invullen?


Alemaalte (link):
jullie willen niet met argumenten komen en gaan liever doen alsof ik het niet zou snappen, Lennard ofzo reageert binnenkort wel met waarom het er niet komt.


Waarom is het een slecht systeem?
Ik vind het een goed systeem omdat er zo meer mensen bewust zijn van het fijn dat ze een voorbeeld moeten invoegen.

Je kan iemand niet verplichten te lezen. Ze kunnen wel het topic aanklikken, maar hoe kun je nou controleren of ze het echt hebben gelezen?



Door ze te reporten wanneer ze de regels breken?

En man, doe je het expres?


Alemaalte (link):
Je hoeft geen voorbeeld te geven, het enige verschil is dat het automatisch gereport wordt waardoor de mods er naar moeten kijken i.p.v. dat het door de leden gereport wordt zodat de mods enkel de foute posts bekijken. Wat het dus slechter maakt.

EN HIEROP kan je nou best reageren als je iets constructief wilt.
Want ik ga even je offtopic bericht reporten, dat is namelijk waarvoor de report button hier is.




Dat bericht had ik niet gelezen omdat het onder een ander quote staat, is dat zo gek in jou ogen
emo.gif
?
Ik vind het wel zielig dat je in eens NU gaat reporten als ik denk dat je je gelijk niet kan krijgen.




Alemaalte (link):
toevoeging op 23 juni 2012, 20:05:13:
1) De gebruikers zijn er zekerder van dat de topic-starter het product daadwerkelijk heeft.
2) De support hoeft minder te controleren.
3) Het topic wordt niet vervuild met reacties zoals: "Je moet een voorbeeld plaatsen!", "Voorbeeld?" etc.
4) De support hoeft minder berichten te verwijderen (Vooral de bovenstaande berichten)

Tegenargumenten:

1) Waarom zou dat zijn? Een voorbeeld moet er nu ook al zijn.
2) Dus je oplossing is om alles automatisch te reporten en dat geeft minder werk?
3) Zon vervuilende reacties moeten meteen gereport worden (en verdienen 75% procent).
4) Daar is een betere oplossing voor: strenger beleid.



1) Ja dat is dus het hele idee, dat gebeurt niet altijd
frusty.gif

2) Ja, de support hoeft minder te controleren omdat de gebruikers naar mijn mening bewust zijn van het feit dat er een voorbeeld moet zijn
3) Zo krijg je dus méér werk in plaats van minder werk
4) Daar ben ik het volledig met je eens, maar dat is er (helaas) nog niet.

Toevoeging:
Ik denk eerlijk gezegd dat dit uit de hand gaat lopen...
Dat we een meningsverschil hebben is nu wel duidelijk, maar het komt in mijn ogen een beetje over dat we een beetje ruzie maken en een wellus-nietus spel spelen.
Ik verbied het niet om te reageren, maar zullen we het wel netjes houden?
 
Bovenaan