VPS interesse peilen

Ruben

New member
Hey,

Dit keer niet echt een mededeling maar meer een vraag aan de leden.
Volgens mij is er wel eens een topic in het suggesties forum geplaatst waarom wij geen VPS hosting aanbieden. Nouja, misschien willen we dat ook wel gaan doen, maar voordat we zoiets gaan aanbieden willen we eerst de interesse peilen.
We zouden dan waarschijnlijk VPSen met 128, 256 of 512 MB ram aanbieden. De prijs zou tussen/rond de 5 tot 15 punten per maand liggen. Dat klinkt duur voor een webhostingpakket op one2xs, maar dit is heel erg goedkoop, dit alles is te danken aan onze webhoster Liteserver.

Graag reageren in de poll + een onderbouwde reactie.

Voor degene die niet weten wat een VPS, neem eens een kijkje hier:
http://www.webhostingtalk.nl/virtualisatie-vps/111208-wat-een-vps-basis-uitleg.html
 
V

Verwijderd lid 399

Guest
ik gebruik nu nog liever een host dus
misschien later
wink.gif
 

Lars

New member
Ik zou er denk ik meteen 1 bestellen.
Maar kan je ook kiezen uit windows of linux ?
En is er al iets voor geïnstalleerd of nog niks ?
 

Ruben

New member
Zikledays:
uh

Jij wilt echt een warn he?


@Lars: Dit zijn allemaal details die later nog moeten worden besproken. Eerst moeten we gaan kijken in hoeverre er interesse in VPS in het algemeen.
 

Lars

New member
Ruben:
@Lars: Dit zijn allemaal details die later nog moeten worden besproken. Eerst moeten we gaan kijken in hoeverre er interesse in VPS in het algemeen.

Ik wacht het rustig af ik heb tenminste interesse
smile.gif

En ik denk dat je er wel vele nieuwe bezoekers op one2xs op krijgt.
Want sparen voor een vps is gewoon uniek en vele willen een gameserver of een beetje eigen server ruimte waar ze alles op kunnen doen.
 

Ruben

New member
Ik weet al wel dat het niet de bedoeling is om er een gameserver van te maken. Een VPS is eigenlijk niet gemaakt voor een gameserver
 

Remcoboy

New member
Ik zou dit graag willen kopen maar nu nog even niet,
Maar later zou ik wel interresse hebben !!
 

Lars

New member
Vps = Virtual private server.
kortom een server die met een programma in virtuele delen wordt gedeeld waardoor je bijvoorbeeld 4+ vpsen op een dedicated server kan draaien.
 

Ruben

New member
Overlast waarvoor?

Het komt niet op de huidige server, er komt een speciale server voor de VPSen.
 

Sjoerd

Active member
Misschien ook leuk om er voor een hogere prijs dan later directadmin licentie erbij te verkopen ofzo


zijn de VPSen meer voor Hosting, of kun je er bijvoorbeeld ook een shoutcast server op draaien ofzo
 

Liteonit

New member
Sjoerd:
Misschien ook leuk om er voor een hogere prijs dan later directadmin licentie erbij te verkopen ofzo


zijn de VPSen meer voor Hosting, of kun je er bijvoorbeeld ook een shoutcast server op draaien ofzo


Shoutcast is geen probleem. Je kunt er mee doen wat je wilt.
Het is feite gewoon een dedicated server, echter betaal je wat minder omdat de hardware met meerdere mensen gedeeld worden. Iedereen heeft zij eigen besturingssysteem en ruimte.
 
Bovenaan