VPS interesse peilen

Matthias

Active member
yummie.gif
..

Weten jullie al meer of het er komt of niet?

Ik denk toch dat de meerderheid het wil aan de poll te zien.
 

Liteonit

New member
Nog even ter toevoeging op de DirectAdmin discussie.....


DirectAdmin kan geleverd worden via mij voor eenmalig ~70 euro (afhankelijk van de dollar koers). Je hebt dan een eigen lifetime licentie welke je gewoon binnen mijn netwerk kunt blijven gebruiken.
Een DirectAdmin licentie maandelijks huren tegen een laag tarief is ook mogelijk (paar euro per maand).

Echter zijn er verschillende gratis panels, welke wel wat anders werken. Je hebt bijvoorbeeld ISPConfig (versie 3 is een hele vooruitgang). Tevens is er nog ISPCP-Omega, welke er gelikter uit ziet.
Beiden kunnen geinstalleerd worden, het is gewoon aan jou de keus ;-)
Meeste mensen gebruike graag DirectAdmin omdat het gewoon vrij bekend is.

Standaard wordt een VPS kaal opgeleverd, of eventueel op aanvraag voorgeinstalleerd met bepaalde software.
Een VPS kan dus voor alles gebruikt worden. Indien er resellers op gedraaid gaan worden, dan is het kwestie van webserver software + control panel erop installeren.

VPSen zullen standaard met Linux geinstalleerd worden. Windows kan, maar dan zal de maandprijs hard omhoog gaan. Of indien je een eigen Windows licentie hebt, dan kan die ook geinstalleerd worden ;-)
 

Nathan

New member
Quote:
Als 1 VPS op de server een hoge load heeft, dan heeft alleen die VPS zelf daar last van, en andere VPSs niet.



Handy :3
 

Jurre

New member
Sebas:
Ik ben geïntreseerd

Me 2


Liteonit:
Aardig Lang stuk.

VPSen zullen standaard met Linux geinstalleerd worden. Windows kan, maar dan zal de maandprijs hard omhoog gaan. Of indien je een eigen Windows licentie hebt, dan kan die ook geinstalleerd worden ;-)


Krijg je dan niet dat mensen op internet een Iligale Licentie gaan downloaden?

Ik heb hier al 3 Werkende 2003 Licenties liggen
emo.gif

Krijgen de linux server GUI?
 

Venzio

New member
Ik heb misschien intresse, maar ik wil dan een sa-mp server draaien maar dat mag dus niet? Ik denk niet dat ik dan nog intresse heb.
 

Liteonit

New member
Jurre:

Sebas:
Ik ben geïntreseerd

Me 2


Liteonit:
Aardig Lang stuk.

VPSen zullen standaard met Linux geinstalleerd worden. Windows kan, maar dan zal de maandprijs hard omhoog gaan. Of indien je een eigen Windows licentie hebt, dan kan die ook geinstalleerd worden ;-)


Krijg je dan niet dat mensen op internet een Iligale Licentie gaan downloaden?

Ik heb hier al 3 Werkende 2003 Licenties liggen
emo.gif

Krijgen de linux server GUI?



Als mensen dan een illegale versie gebruiken, is het hun eigen verantwoordelijkheid.

Betreft Linux is vrijwel alles mogelijk =)
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
IK zou het alleen gaan gebruiken wanneer ik het echt nodig heb, dat is momenteel niet zo dus heb ik voor de laatste optie gestemd ^^
 

Jurre

New member
Zover ik er uit begrijp mag je wel je eigen SA-MP server Draaien. maar of dat nou aan te raden is...
 

Sjoerd

Active member
Remi:
Kan je ze dan wel voor bijvoorbeeld 1 maand kopen?
yummie.gif


als de prijs per maand is, dan denk ik van wel
wink.gif
 

Liteonit

New member
Jurre:
Zover ik er uit begrijp mag je wel je eigen SA-MP server Draaien. maar of dat nou aan te raden is...


SA-MP is geen probleem, dat gebruikt vrijwel niks.
Het gaat meer om de grotere gameservers welke veel RAM en CPU gebruiken ;-)
 

Matthias

Active member
Ik zou er wel een kopen dan, maar ik denk dat de prijs wel duur gaat zijn, want zoveel punten krijg je nooit bij elkaar voor een jaar. Of je moet eerst een half jaar sparen..
 

Remi

New member
Sjoerd:

Remi:
Kan je ze dan wel voor bijvoorbeeld 1 maand kopen?
yummie.gif


als de prijs per maand is, dan denk ik van wel
wink.gif



Mooi, want voor 1 maandje wil ik er wel eens mee kloten
yummie.gif
 
Bovenaan