Lichte prijsstijging VPSen

Willem

Active member
het is wel handig
smile.gif
 

Gerritzwn

New member
Erik (link):
Ik heb echt respect voor je GerritZwn
wink.gif


Ik denk dat iedereen het zou doen als men die know how had. Vergeet niet One2Xs zou One2Xs niet geworden zijn als men elkaar hier niet zou helpen, aanvullen etc. etc.

One2Xs is niet zoals sommige mensen hier wellicht denken, de beheerders + moderators. One2Xs is het geheel. Jij, ik en ieder ander maken hiervan deel uit en door kennis en ervaringen te delen kom je met elkaar vele malen verder.

Wellicht is het nu weer even goed om met zn allen on topic te gaan, we dwalen n.l. nogal af van het geen Lennard in de start topic naar buiten bracht
wink.gif



Nvrshoutnvr (link):
het is wel handig
smile.gif


wink.gif
 

Therichg

New member
Gerritzwn (link):
s + moderators. One2Xs is het geheel. Jij, ik en ieder ander maken hiervan deel uit en door kennis en ervaringen te delen kom je met elkaar vele malen verder.

Lkkr poëtisch
biggrin.gif


Echt respect Gerrit

VPS vind ik trouwens ook wel duur nu.... heb nog snel ff 2 maand bijverlengd voor prijs maandag omhoog gaat.
 

Patrickspam

New member
Soufian (link):
Vond m al duur genoeg
yummie.gif


Ik ook, daarom ga ik ook geen vps-en, domeinnamen etc. meer bestellen bij one2xs.
Het domeinnaampje dat ik nu nog bij one2xs heb, gaat weg hier zodra die verloopt, en de andere domeinnaam die ik heb bij een andere host, gaat ook naar een andere host. Dan gaat bij mij alles naar één host waar ik 5,90 betaal per domein.
 

Fitim

New member
Altijd leuk als je met een wallie punten te kopen en dat je de punten niet krijgt.
Zo kunnen de wachten ook steeds meer verlichten
biggrin.gif
 

Lennard

Active member
Ja dan heb je niet op die link geklikt waar bij staat dat je er op moet klikken.
Als je een ticket maakt dan wordt het geregeld.
 

Fitim

New member
hartelijk bedankt.
Ik wist dit namelijk nog niet en bij net nieuw hier.
Heb net een ticket aangemaakt en ze een mailtje gestuurt ik hoop dat dit zo snel mogenlijk opgelost kan worden!
 

Fitim

New member
Heb net ook een VPS gekocht.
Nu maar hopen dat ik het begrijp.
Komt er ook een readme bij???

Mvg, Fitim.
 

Vpsje

New member
Het is niet echt slim als jullie denken dat jullie meer money krijgen omdat mensen meer vpsen kopen heb je het denk ik verkeerd
biggrin.gif


Veel mensen willen het nu júíííííst niet meer kopen
emo.gif
emo.gif
 

Lennard

Active member
Vpsje (link):
Het is niet echt slim als jullie denken dat jullie meer money krijgen omdat mensen meer vpsen kopen heb je het denk ik verkeerd
biggrin.gif


Veel mensen willen het nu júíííííst niet meer kopen
emo.gif
emo.gif

Dat zei ik ook helemaal niet.
emo.gif

We hebben het allemaal goed uitgedacht en uitgewerkt, maak je om ons maar geen zorgen.
smile.gif
 
Bovenaan