Lichte prijsstijging VPSen

Lennard

Active member
Hobbshotel (link):
dus maandag is er kans dat ik mn VPS heb????
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nee.
Die server moet nog helemaal klaargemaakt en geïnstalleerd worden dan, en daarna zijn er nog mensen die hem voor jou hebben besteld. Het duurt dus sowieso nog een tijdje.
 

Pimbeer

New member
Aiii.. Jammer
nopompom.gif


Hoe lang zal het denk je duren Lennard voordat de mensen haar/zijn vps krijgen?
pompom.gif
 

Lennard

Active member
Dat weet ik echt niet.
Als de harddisks er morgen zijn dan zal iedereen ze eind volgende week wel hebben, maar als ze er niet zijn of het gaat anders dan we hopen dan kan het zomaar nog weer langer duren.
 

Gerritzwn

New member
Luukvdo (link):
De nieuwe server wordt dus gewoon een monster
rock.gif


Valt wel mee hoor, een beetje VPS Server is i7 of Double-Xeon uitgerust... het betreft dus gewoon een mooie bak.


Qrimeclub (link):
Welke OS kan ik gebruiken op eentje van 258mb/of kb (weet het niet meer zeker)??

Van alles zie hier in de dropdown list voor een overzichtje. Ik meen echter dat je zelf ook kunt kiezen als je een ISO-bestand kunt aanbieden. Zelf draai ik onder het wat lichtere Xubuntu of Debian waarbij in het laatste geval geen grafische omgeving aanwezig is.

Let er wel op dat je bij Windows XP met slechts 256MB geen of nauwelijks een virusscanner en volledig werkende firewall zult hebben daar 256MB wel erg krap is en zelfs Microsoft al meer dan 1GB adviseert
wink.gif


@Lennard
Onder welke VPS software draaien jullie meestal ? Neem aan dat het iets als Citrix Xen of Proxmox betreft?
 

Remonb

New member
Lennard (link):

Hobbshotel (link):
dus maandag is er kans dat ik mn VPS heb????
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Nee.
Die server moet nog helemaal klaargemaakt en geïnstalleerd worden dan, en daarna zijn er nog mensen die hem voor jou hebben besteld. Het duurt dus sowieso nog een tijdje.


jammer dat er geen zichtbare wachtlijst is, want ik ben wel benieuwd hoeveel er voor mij zijn..
 

Lennard

Active member
Gerritzwn (link):
@Lennard
Onder welke VPS software draaien jullie meestal ? Neem aan dat het iets als Citrix Xen of Proxmox betreft?
Volgens mij Citrix, maar zeker weten doe ik het niet.
Of dat op de nieuwe server ook weer gebruikt gaat worden weet ik ook niet.
 

Liteonit

New member
Lennard (link):

Gerritzwn (link):
@Lennard
Onder welke VPS software draaien jullie meestal ? Neem aan dat het iets als Citrix Xen of Proxmox betreft?
Volgens mij Citrix, maar zeker weten doe ik het niet.
Of dat op de nieuwe server ook weer gebruikt gaat worden weet ik ook niet.



Jullie huidige node draait onder Citrix XenServer, de komende node zal echter Xen HVM als virtualisatie techniek gaan gebruiken.
 

Lennard

Active member
Even een update:
De disks zitten erin en de hoster is bezig met het verder opzetten van de server.

Vanaf heden is het verplicht om bij een Windows-VPS je persoonlijke gegevens in te vullen.
Dat omdat wij niet kunnen controleren of de keys wel of niet legaal zijn, en we die verantwoordelijkheid dus ook niet meer willen dragen.
 

Wiitse

New member
Echt goed dat er een nieuwe server komt want nu staat de wachtlijst al op 19 Februari terwijl er ook vast nog wel veel mensen met een vps die verlengen! Het is gewoon niet normaal meer!

smile.gif
 

Gerritzwn

New member
Lennard (link):
Even een update:
De disks zitten erin en de hoster is bezig met het verder opzetten van de server.

Vanaf heden is het verplicht om bij een Windows-VPS je persoonlijke gegevens in te vullen.
Dat omdat wij niet kunnen controleren of de keys wel of niet legaal zijn, en we die verantwoordelijkheid dus ook niet meer willen dragen.

Wellicht een kleine aanvulling, dat in dat geval wel de mogelijke ouder of voogd in dient te stemmen daar de verantwoording anders niet rechtsgeldig is
wink.gif
 

Marjolein

Miss Marjolein
Henkkoekje (link):
waneer komen ze online de vpsen server 3
als alles klaar is, je ziet vanzelf wel een nieuwsbericht verschijnen *denk ik*
smile.gif
 
Bovenaan