Lichte prijsstijging VPSen

Jesse

New member
Henkkoekje (link):
holy moly gister stond er bij weer vpss vrij 14 oktober nu 22 januari wtf

Als mensen hun vps verlegen, dan is dat de eerst volgende datum dus. Gezien het vanaf maandag duurder wordt, willen heel veel mensen snel nog even het verlengen.
 

Willem

Active member
ik hoop dat er een extra server komt
biggrin.gif
 

Sjoerd

Active member
Is het ook zo dat jullie door de prijsverhoging eerder een extra server voor de VPSen nemen, of is het alleen zodat de wachtrij kleiner wordt? want nu is de wachtrij al tot 22 januari staat er...
 

Lennard

Active member
Beiden. Ik ga uitzoeken of het rendabel is om misschien voor een paar maanden een VPS server er bij te nemen, maar op dit moment zijn er nog een aantal ongecontroleerde VPS bestellingen die open staan waardoor die wachtrij wellicht weer wat korter wordt.
 

Wiitse

New member
Er is zelfs kans dat je hem later krijgt want ik denk dat er genoeg leden zijn die hun vps verlengen.
 

Gerritzwn

New member
Harmentiem (link):
komen er misschien ook weer nieuwe vps bij??? vind zo handig

Voor je vraag had je beter eerst het topic kunnen lezen, reden?;


Lennard (link):
Beiden. Ik ga uitzoeken of het rendabel is om misschien voor een paar maanden een VPS server er bij te nemen, maar op dit moment zijn er nog een aantal ongecontroleerde VPS bestellingen die open staan waardoor die wachtrij wellicht weer wat korter wordt.
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
Het is dan ook maar een indicatie van de mogelijke wachttijd, zodat mensen niet pas na de bestelling to horen krijgen dat ze x weken moeten wachten.
 

Harmentiem

New member
Gerritzwn (link):

Harmentiem (link):
komen er misschien ook weer nieuwe vps bij??? vind zo handig

Voor je vraag had je beter eerst het topic kunnen lezen, reden?;


Lennard (link):
Beiden. Ik ga uitzoeken of het rendabel is om misschien voor een paar maanden een VPS server er bij te nemen, maar op dit moment zijn er nog een aantal ongecontroleerde VPS bestellingen die open staan waardoor die wachtrij wellicht weer wat korter wordt.


sorry overgelezen xD
 

Fitim

New member
Wat
redface.gif

t/m januari kan ik niet wachten?
Heb hem eigenlijk nu nodig.
Als dit echt tot januari duurt vraag ik liever me punten terug
wink.gif


Mvg, Fitim
 

Sjoerd

Active member
Qrimeclub (link):
Wat
redface.gif

t/m januari kan ik niet wachten?
Heb hem eigenlijk nu nodig.
Als dit echt tot januari duurt vraag ik liever me punten terug
wink.gif


Mvg, Fitim
Dan kan je daar beter een ticket voor maken...
 

Lennard

Active member
Je kunt je VPS kostenloos weer annuleren.

En om even een lichtpuntje te creëren:
Er is een nieuwe 2,5 ghz quadcore VPS server onderweg met 1 terabyte effectieve schijfruimte en 8 gig ram.

Voorlopig kunnen er dus maximaal iets minder dan 20 VPSen op (20 van 256 MB ram), mocht dat onvoldoende blijken te zijn dan komen er grotere schijven in (wat lastig wordt als hij eenmaal draait), of gaat de hoeveelheid schijfruimte per VPS naar beneden. Maargoed, dat is van latere zorg.

De schijven worden vandaag, vrijdag, besteld en zijn *hopelijk* zaterdag binnen. Als dat zo is dan is de nieuwe VPS server er zondag, als ze er zaterdag nog niet zijn dan duurt het nog een poosje.

Oja, even ter vergelijking: Nu hebben we totaal iets meer dan 4 gig ram verspreid over 2 servers.
 

Luukvdo

New member
Lennard (link):
Er is een nieuwe 2,5 ghz quadcore VPS server onderweg met 1 terabyte effectieve schijfruimte en 8 gig ram.

Oja, even ter vergelijking: Nu hebben we totaal iets meer dan 4 gig ram verspreid over 2 servers.

De nieuwe server wordt dus gewoon een monster
rock.gif
 

Remonb

New member
Lennard (link):
Je kunt je VPS kostenloos weer annuleren.

En om even een lichtpuntje te creëren:
Er is een nieuwe 2,5 ghz quadcore VPS server onderweg met 1 terabyte effectieve schijfruimte en 8 gig ram.

Voorlopig kunnen er dus maximaal iets minder dan 20 VPSen op (20 van 256 MB ram), mocht dat onvoldoende blijken te zijn dan komen er grotere schijven in (wat lastig wordt als hij eenmaal draait), of gaat de hoeveelheid schijfruimte per VPS naar beneden. Maargoed, dat is van latere zorg.

De schijven worden vandaag, vrijdag, besteld en zijn *hopelijk* zaterdag binnen. Als dat zo is dan is de nieuwe VPS server er zondag, als ze er zaterdag nog niet zijn dan duurt het nog een poosje.

Oja, even ter vergelijking: Nu hebben we totaal iets meer dan 4 gig ram verspreid over 2 servers.



dus maandag is er kans dat ik mn VPS heb????
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Bovenaan