VPS interesse peilen

Lennard

Active member
Geen korting denk ik, dan kiezen mensen eerder voor een jaar terwijl ze na een maand spijt hebben, en dat willen we ook niet.
 

Zamir

New member
Een exacte datum bekend, of zitten jullie nog steeds te bespreken.
Ik stem voor per maand want dan kunnen mensen het uitproberen en kijken of ze het echt willen dan straks een jaar contract met korting en dan vinden ze het niet een goeie VPS , dus ik vind het gewoon dat het per maand moet worden en dat je dan ook voor langere termijn kan kiezen.
 

Lennard

Active member
We zijn het nog aan het bespreken.

t Probleem is dat we geen onbeperkt aantal VPSen kunnen verkopen, dus als we per maand doen wordt het misschien weer snel uitverkocht, dus t is nog wat lastig allemaal.
 

Sebas

Active member
Lennard:
We zijn het nog aan het bespreken.

t Probleem is dat we geen onbeperkt aantal VPSen kunnen verkopen, dus als we per maand doen wordt het misschien weer snel uitverkocht, dus t is nog wat lastig allemaal.


doe het dan per kwartaal.
 

Lennard

Active member
Ja zoiets, of gewoon per maand. We hebben circa 5 GB te verdelen, dus op zn minst 10 VPS servers.
Nu hebben 24 mensen gestemd op de optie dat ze direct een VPS willen kopen, dus als meer dan de helft daarvan afvalt (en meer dan de helft valt ook wel af), dan hebben we al genoeg. En als een paar leden het na de 1e maand niet meer ziet zitten, dan zijn ze weer beschikbaar voor andere leden.

Ik denk dat het gewoon per maand of per 2 maanden wordt, maargoed, eerst de prijzen afwachten.
yummie.gif
 

Rik

Eindbaas
Forumleiding
En dan gewoon zo van:
Er zijn momenteel nog x VPSen beschikbaar.

Als het eenmaal goed gaat lopen kunnen jullie natuurlijk meer VPSen beschikbaar stellen
yummie.gif
 

Zamir

New member
Als jullie 5 GB hebben te verdelen in 10 VPSen in totaal dus 50 GB wel erg weinig dan kun je niet grotere pakketen aanschaffen
confused.gif
, maar je weet maar nooit of je het wel een goede vps vind want iedereen heeft een andere keuze!
Vraag :
Is dit met Remote Acces of niet?
 

Ruben

New member
Wat is dat voor vage rekensom? We hebben 5 GB ram te verdelen, met maximaal 512 mb ram heb je dus 10 VPSen
 

Lennard

Active member
Ruben:
We hebben 5 GB ram te verdelen
En eventueel uitbreidbaar tot 8, dus ik denk dat we het wel bij moeten kunnen houden qua vraag.


Rik:
Als het eenmaal goed gaat lopen kunnen jullie natuurlijk meer VPSen beschikbaar stellen
yummie.gif

Het probleem is dat we op het moment dat we VPSen gaan aanbieden, op een aparte server komen te staan van Liteserver (logisch). Stel dat we 10 VPSen aan hebben geboden waarna de server vol is, dan kunnen we / Liteserver niet even een nieuwe server klaarmaken en daar vervolgens 1 VPS op stallen, het moet voor alle drie de partijen (leden, wij en onze hoster) rendabel blijven, dus voorlopig wordt het een op = op-aanbieding.
 

Matthias

Active member
Ik heb juist op mn eigen server een VPS geïnstalleerd met Windows Server 2003
yummie.gif
Nu alleen nog Remote control, voorlopig heb ik er Teamviewer op gezet
xd.png
 

Boude

New member
Jha dat ken ik maar dan kun je alleen op een andere computer kijken toch waarom wil iedereen dat dan hebbne?
yummie.gif
 

Sjoerd

Active member
Boude:
Jha dat ken ik maar dan kun je alleen op een andere computer kijken toch waarom wil iedereen dat dan hebbne?
yummie.gif


hij zegt toch niet dat iedereen dat wilt hebben?
 

Lennard

Active member
De prijzen en specificaties:
vpsprijzen.png


Ze zijn hoogstwaarschijnlijk voor het eind van het weekeind bestelbaar.
smile.gif


Deze hele post is onder voorbehoud trouwens.
 
Bovenaan