VPS server 1 down

Thomx

New member
Azdinnn (link):
Krijgen gedupeerde leden een vergoeding of is dat weer overdreven?

Ik denk dat je niet bij One2xs moet zijn maar bij LiteServer zelf
wink.gif
 

Luukvdo

New member
@Azdinnn: daar kan ik niks over zeggen aangezien ik daar niet over ga. Zodra Lennard en/of Ruben van zich hebben laten horen zal daar wat meer over bekend worden
@Thomx: eventuele vergoedingen worden sowieso via ons geregeld
 

Laurenss

New member
Fieuw, zit ik op VPS Server 3 ..., Ach ja, wel erg voor die mensen die zijn bestanden verliest, of kwijt is. maarja. .. wel verstandig BACKUP map op je pc zetten...
yummie.gif
 

Thomx

New member
Habbospot (link):
Fieuw, zit ik op VPS Server 3 ..., Ach ja, wel erg voor die mensen die zijn bestanden verliest, of kwijt is. maarja. .. wel verstandig BACKUP map op je pc zetten...
yummie.gif


Zoiets is 40GB.
Ik denk niet dat je zelf zoon backup op je pc zet
Daar ben je paar uur mee bezig
 

Laurenss

New member
Thomx (link):

Habbospot (link):
Fieuw, zit ik op VPS Server 3 ..., Ach ja, wel erg voor die mensen die zijn bestanden verliest, of kwijt is. maarja. .. wel verstandig BACKUP map op je pc zetten...
yummie.gif


Zoiets is 40GB.
Ik denk niet dat je zelf zoon backup op je pc zet
Daar ben je paar uur mee bezig



1 uur of 2 uur ermee bezig met Backup te maken... dus je red niet meer dat Ruben al dingetje al installeert heb.
 

Rickhosting

New member
De VPS servers die erop staan vallen niet zomaar te back-uppen. Aangezien de VPS al een brakke server is, en niet zon hele snelle server is, kan er natuurlijk niet ge-backupped worden, als ze zouden back-uppen zouden alle VPS servers super traag zijn, of zelfs niet meer bereikbaar. Zelfs nog een grotere kans dat hij finaal vastloopt, aangezien deze server ook niet zon super grote processor heeft.
 

Ben

New member
Nondegodvermiljaardeklote.

Ja moest er even uit, was namelijk een dag of meer bezig met gnome en windows x en dergelijke erop te zetten en alles te installeren.

2afzzpc.jpg
 

Thomx

New member
Habboradio (link):
De VPS servers die erop staan vallen niet zomaar te back-uppen. Aangezien de VPS al een brakke server is, en niet zon hele snelle server is, kan er natuurlijk niet ge-backupped worden, als ze zouden back-uppen zouden alle VPS servers super traag zijn, of zelfs niet meer bereikbaar. Zelfs nog een grotere kans dat hij finaal vastloopt, aangezien deze server ook niet zon super grote processor heeft.

Naja, Je hoeft ook niet heletijd te backuppen hoef zelfs helemaal niet.
Ik denk niet dat je verwacht dat server 1 plotseling crasht en alle bestanden weg zijn.
 

Ben

New member
Nu zit ik hier wel mooi met 50 players die waarschijnlijk gaan leaven, hier gaat mijn winst
sadley.gif
.

Krijgen wij een soort compensatie ofzoiets?
confused.gif
 

Thomx

New member
Kinazor (link):
Nu zit ik hier wel mooi met 50 players die waarschijnlijk gaan leaven, hier gaat mijn winst
sadley.gif
.

Krijgen wij een soort compensatie ofzoiets?
confused.gif


Waarmee? Welk spel
Ben benieuwt
clown.gif
 

Marvinn

Active member
Ik vind dit super vervelen maar aangezien de server het niet 100% deed kan ik wel begrijpen dat ze geen backup hebben.

Maar het blijft toch super vervelend als je een game/website draaide.
Rik (link):

Thomx (link):

Luukvdo (link):

Klik om eerdere quotes te tonen


Thomx (link):
Dit verklaard waarom ik mn VPS Vandaag niet gekregen heb dus
smile.gif

ik hoop dat ik hem morgen ontvang
ik vind dit persoonlijk zeer onprofessioneel.





Dit is puur overmacht. Wij kunnen er niks aan doen en de hoster ook niet als hij niet weet wat er aan de hand is. Bovendien kom jij waarschijnlijk op VPS3 te staan


Ja ik snap het jullie kunnen hier niets aan doen, Maar had echt niet verwacht dat Liteserver zo zn klanten behandeld. En zo met all hun gegevens omgaat. gewoon "Weg"

Een goede hoster Backupt elke dag all zijn clienten



De webhost wordt elke dag gebackupt. Een VPS is meer eigen verantwoordelijkheid. Ik zeg hiermee overigens niet dat liteserver niet fout zit, maar je had zelf ook makkelijk backups kunnen maken.


Daar zit natuurlijk ook wat in. Dat je zelf een backup moet maken.
 

Ben

New member
Een backup van 40gb. Elke dag.

Nee
bye.gif


Wat ik wel ga doen is in het vervolg backups maken van die profiles van mijn RSPS want die zijn ook allemaal kwijt.

frown.gif
 

Rickhosting

New member
Als alles crasht, is alles simpelweg gewoon weg, ik neem aan dat dit nog wel aan je verstand kan doorgedrongen worden, de hoster is er druk mee bezig, nu gewoon even geduld hebben en niet zo zeuren om dingen die onnodig zijn. Wees blij als straks die server sneller is dan voorheen.
 

Ben

New member
@Habboradio;

Ik heb net 50 players verloren (files en wss ook de mensen zelf).

Hou zou jij reageren moest je income ineens wegzijn?
 

Thomx

New member
Habboradio (link):
Als alles crasht, is alles simpelweg gewoon weg, ik neem aan dat dit nog wel aan je verstand kan doorgedrongen worden, de hoster is er druk mee bezig, nu gewoon even geduld hebben en niet zo zeuren om dingen die onnodig zijn. Wees blij als straks die server sneller is dan voorheen.

Haha. Maar normaal hoort het niet he?
Vooral niet voor zoon bedrijf zoals Liteserver
Ik denk zelf dat hun hebben gekloot aan hun servers.
Alle bestanden kunnen echt niet zomaar weg zijn.
 

Luukvdo

New member
Denk je nu echt dat Liteserver dat zomaar zou doen? Die man heeft het al druk genoeg zonder dit gezeik erbij dus dat gaat ie echt niet zomaar doen. Hij moet nu een hoop VPSen opnieuw installeren en dat kost hem alleen maar meer tijd.
En bestanden kunnen inderdaad niet zomaar ineens weg zijn maar wel ineens corrupt worden wat nu het geval is. Wanneer ze corrupt zijn vallen ze niet meer te redden
 

Thomx

New member
Luukvdo (link):
Denk je nu echt dat Liteserver dat zomaar zou doen? Die man heeft het al druk genoeg zonder dit gezeik erbij dus dat gaat ie echt niet zomaar doen. Hij moet nu een hoop VPSen opnieuw installeren en dat kost hem alleen maar meer tijd.
En bestanden kunnen inderdaad niet zomaar ineens weg zijn maar wel ineens corrupt worden wat nu het geval is. Wanneer ze corrupt zijn vallen ze niet meer te redden

Ik denk persoonlijk dat het te verkomen was
er moet wel iets gebeurd zijn
 

Ben

New member
Inderdaad, bestanden worden niet opeens corrupt. Het enige wat ik kan aan denken is dat iemand ze zwaar heeft ruined.
 

Luukvdo

New member
Thomx (link):

Luukvdo (link):
Denk je nu echt dat Liteserver dat zomaar zou doen? Die man heeft het al druk genoeg zonder dit gezeik erbij dus dat gaat ie echt niet zomaar doen. Hij moet nu een hoop VPSen opnieuw installeren en dat kost hem alleen maar meer tijd.
En bestanden kunnen inderdaad niet zomaar ineens weg zijn maar wel ineens corrupt worden wat nu het geval is. Wanneer ze corrupt zijn vallen ze niet meer te redden

Ik denk persoonlijk dat het te verkomen was
er moet wel iets gebeurd zijn


Uiteraard is er iets gebeurd maar de hoster kan niet achterhalen wat aangezien hij niet in de logs kan. Ik heb geen idee of dat nog lukt dus dat is afwachten
 
Bovenaan