Lichte prijsstijging VPSen

Pimbeer

New member
Het word ook steeds langer hé
nopompom.gif
 

Erik

New member
Gast, jij kan ze al helemaal niet in één uurtje in elkaar zetten? Dus heb es geduld jij
 

Lennard

Active member
Ik heb nergens een datum genoemd, dus waar dat "steeds langer" op slaat snap ik niet helemaal.
Ik heb alleen gezegd dat afgelopen vrijdag de harddisks zijn besteld, dat ze zaterdag geleverd zijn en dat ze zondag in de server gezet zijn, en dat klopt ook.
 

Wiitse

New member
Dus volgende week worden de wachtrijen een stuk ingekort?
biggrin.gif

Zo lang is een week ook weer niet maar een paar maanden zijn wel lang!
yummie.gif
 

Lennard

Active member
Ik ga geen datum noemen omdat ik simpelweg niet weet wanneer alles klaar is en omdat er altijd wat tussen kan komen of mis kan gaan, ik zeg alleen dat de nieuwe VPSen niet voor eind deze week verwacht hoeven te worden.
smile.gif
 

Pimbeer

New member
Op verschillende sites krijg je je vps na 24 uur.
Dat bleek hier een stuk langer te zijn
swhip.gif


Dus tjah.. wachten is niet echt mijn ding..
nopompom.gif
 

Lennard

Active member
Pimbeer (link):
Op verschillende sites krijg je je vps na 24 uur.
Dat bleek hier een stuk langer te zijn
swhip.gif

Maar daar is de prijs ook naar hier.
Maargoed, er komt een nieuwe server dus binnenkort moet die wachtrij een stuk korter zijn.
 

Gerritzwn

New member
Pimbeer (link):
Op verschillende sites krijg je je vps na 24 uur.
Dat bleek hier een stuk langer te zijn
swhip.gif


Dus tjah.. wachten is niet echt mijn ding..
nopompom.gif


Misschien een idee je punten daar in te wisselen voor zon VPS... oh, dat gaat niet aangezien het bedrijven zijn die VPSn niet gratis aanbieden
wink.gif
yummie.gif
 

Climax

New member
Op heel veel sites is het inderdaad dat je heel lang moet wachten op je VPS of dedicated. Maar er zijn ook websites die het binnen 1 á 6 uur leveren..
 

Lennard

Active member
Dat kan wel, maar wij redden dat niet.
Zodra jullie een bestelling doen dan moeten wij hem eerst controleren, daarna wordt hij doorgestuurd naar de hoster, die installeert hem, stuurt ons de inloggegevens en wij sturen die weer door naar jullie. Dat kost gewoon wat tijd.
 

Climax

New member
Ja, dat kan ik wel begrijpen. Waar hosten jullie de VPS-servers? Of is dat een beroepsgeheim
shutup.gif
 

Gerritzwn

New member
Kan overal en nergens zijn, de meest gebruikte locatie is Amsterdam (Nikhef, Redbus e.d.) maar Groningen en Rotterdam is ook mogelijk op zich niet zo belangrijk waar ze staan zolang de verbindingen, uptime, cooling e.d. goed is.
 

Gerritzwn

New member
Pimbeer (link):
Kan je nu misschien beter schatten wanneer iedereen zijn/haar vps krijgt?
yummie.gif


Dat schatten kun je zelf al direct live zien via deze pagina je kunt het echter beter ruimer zien, er wordt n.l. in deze schatting geen rekening gehouden met verlengingen dus een Maart/April of April/Mei zou wellicht zelfs al geen uitzondering zijn. Hierbij wordt dan nog geen rekening gehouden met VPS-Server 3.
 

Pimbeer

New member
Gerritzwn (link):

Pimbeer (link):
Kan je nu misschien beter schatten wanneer iedereen zijn/haar vps krijgt?
yummie.gif


Dat schatten kun je zelf al direct live zien via deze pagina je kunt het echter beter ruimer zien, er wordt n.l. in deze schatting geen rekening gehouden met verlengingen dus een Maart/April of April/Mei zou wellicht zelfs al geen uitzondering zijn. Hierbij wordt dan nog geen rekening gehouden met VPS-Server 3.



Oke maar, ik zie nergens een schatting staan.
 

Gerritzwn

New member
Pimbeer (link):
Oke maar, ik zie nergens een schatting staan.

Naja, de schatting is;

-> 256MB -> 19 februari
-> 384MB -> 19 februari
-> 512MB -> 19 februari
-> 768MB -> 19 februari
-> 1024MB-> 19 februari

Dat is gewoon de schatting.
 

Liteonit

New member
Ik probeer komende week alle VPSen welke momenteel in de wachtrij staan online te hebben. Er is dadelijk meer dan genoeg plek, dus ik verwacht volgende week geen wachtrij meer ;-)
 
Bovenaan